Nie je to tak, ako pises. My sme nezavisli kompletne na kazdom. Mame vlastne, nepoliticke obcianske zdruzenie, venujuce sa doprave. Co sa tyka toho, ze marek vie, preco to tu nedal, je to, akym sposobom tie informacie poda. Tvorca systemu ich musi podat a nie my. Pozri sa napriklad na Korzar. Miro Sambor sa nejakym sposobom dostal k pracovnej verzii LV a podal to velmi divne v korzari. Napisal, ze sa rusi to, alebo ono, ale neinformoval nikde, preco sa to rusi a cim sa to nahradi, alebo preco to bude po novom lepsie, co sa obsluhy zastavok tyka. Co na taky clanok povedia ludia? Len to, ze v DPMK su hovada, zase nas, ktori platime idu obrat o spoje, zase to bude len horsie... Preco Sambor nepodal aj protiinformaciu o tom, preco sa to deje a co sa zlepsi oproti terajsku ? .... O tom to je. Informovat musi tvorca... Lebo on vie, ake zasahy urobil a preco ich urobil. On ich aj vysvetli. Korzar nie.. Ani my nie. Nechceme byt novinarmi, ze daju von vsetko, co dostanu, bez patricneho usmernenia verejnej mienky..
34ka ide z Haly Cassosport a nie len z Lunika VIII. 36ka ma ist z Moskovskej a nie od Klastora. Rozdiel je v tom, ze na KVP nebude taky rozptyl v odchodoch ako teraz, takze hoci zdrzanie pri nemocnici bude rovnake, spoje budu chodit pravidelnejsie. A taktiez je rozdielom to, ze tam bude linka v lepsom intervale, teda aj pri meskaniach pride spoj skor.
to je dlhodobý problém v Ke... Trolejbusy sú odstrkované... plus samé zákazy príkazy a takto to vyzerá... Ešte asi vedenie podniku nebolo kuk iné mestá, ako má trolejbus jazdiť... Plus totálne o ničom je vrchné vedenie a to najmä na furču... (Dimi vysvetlí viac ak chces) a podobne.... Tlaky palíc, sledovanie vodičov cez čierne skrinky... rýchlostné výhybky na manipulačnej trati a na najdôležitejšej križovatke pri Tescu, naše 20ročne spomalovače... jetoho veľa, čo by sa dalo urobiť, ale nie je chuť zo strany podniku... aj tú stanicu by mohli zatrolejovať, európske fondy... a bla bla... ?
Podľa všetkého sa stavia zriaďovateľ
teda MMK (a poslanci MZ) k DPMK a MHD asi z týchto rovín:
1. DPMK máme nato, aby sme mohli mať poslancov v dozornej rade a valnom zhromaždení
2. DPMK máme na to, aby sme mali na čom šetriť
3. DPMK máme na to, aby sme pred voľbami sľubovali Košičanom lepšiu MHD.
Ale v skutočnosti ju máme na to, aby Košičania čím viac používali IAD, lebo tá MHD je na....
Môj návrh:
1. Ihneď by malo mesto Košice sa poďakovať a vystúpiť z akcie EHMK2013.
2. Ihneď by mesto malo začať riešiť nevyhnutné oblasti fungovania - MHD, odvoz TKO, dlhy Luníka IX, dopravnú infraštruktúru ohľadne MS v hokeji 2011, zníženie počtu mestských častí, racionalizáciu a efektivitu samosprávy.
A vtedy snáď budú v Košiciach potrebné financie aj na životne dôležitú MHD.
A aky je rozdiel v tom ked na semafore pri nemocnici bude stat 36-ka ktora ide len od Klastora alebo 34-ka ktora ide z Lunika VIII? 17-ka ma na svojej trase od Lunika VIII dokopy po Nemocnicu mam pocit ze 2 semafory. Cize aku ma toto spojitost s tym ze nemoze pokracovat na Furcu? Alebo si myslis ze ked pojde 36-ka len od Klastora bude pri nemocnici na tom semafore stat kratsie?
dobrý postreh, ale aj teraz tá nová L19 ak to prejde, bude síce nie len tam, ale najmä pri Jumbe naberať meškanie, lebo na kruhák ho nikto nebude chcieť pustiť.... Už dnes sa tam stojí 5 a viac minút... ?
Áno, viem čo je zmyslom tejto stránky. Informovať. Neviem aké vzťahy (oficiálne) máte s podnikom, Zoznamom a je mi jasné, že si nemôžete robiť čo chcete. Aj redaktori, správcovia sa musia riadiť pravidlami a tie sú pre všetky mestá jednotné.
Re #46988 Tizo: Tak s týmto sa do bodky stotožňujem. Toto mesto sa ide hrať na najkultúrnejšie na Slovensku, ale má ďaleko čo i len k najkultúrnejšiemu stádu.
Re #46996 Tizo: Ako som súhlasil vyššie, tak teraz nesúhlasím. Hádam si to napísal len trocha nadnesene, lebo toto je maximálna hlúposť v košických podmienkach.
politika je špinavá vec, to vieme, ale starostka Furče, nech sa zobudí a L30 len od Exnárky a L18 iba od Tesca treba pustiť... (prestavky by boli vo vozovni a prestup na Mieri, kde je svetelne riadená križovatka pre chodcov) ? ?
Tak potom urobme totalne prestupovy system.Zrusme nezmysly ako 34-ka,18-ka,19,71, a zavedme totalny system.Prestupove body: NO, NMM, ZST.Miesto Auparku vybudujme velke parkovisko.Do tychto bodov budu chodit busy z Mestskych casti a odtial budu chodit dalsie.Nikto nebude ukrateny lebo vsetci vystupia tam a prestupia si na iny ktory pojde na ine sidlisko.
Ja som tou linkou chodil kazdy den.ked mala meskanie 17-ka potom mala aj 34-ka aj 19-ka ktore tam tiez prechadzaju nie? Potom riesenie by malo byt v tomto pripade ake? Zrusit tieto linky smerom na Jazero a Tahanovce? To je zas nezmyselny argument.A tazko visela v zapche ked smerom na Lunik VIII sli 3 za hodinu ale naspat sa vratili 2 za hodinu.Ale to je skor problem v niecom inom ako v linkovom vedeni.Stat sa tam mohlo vselico.
17ka ma zdokumentovane meskania az do 20 minut (staci sa postavit v popoludnajsej spicke pred Novu nemocnicu a sledovat, na kolke svetla 17ka prejde). A to, ze neprisiel nejaky spoj, kludne moze znamenat aj to, ze zostal tych 20 minut visiet v zache...
Kľudne by tam v sedle mohol zájsť aj jeden spoj L30 (druhý spoj by bol L25).
BTW, nikto si v tom celom humbuku nevšimol, že cez Americkú triedu nejde zase pravidelne nič. Síce tam je len zastávka kostol, ale nemám ten dojem, keď existovala L36, žeby nebola nevyužitá. Čo keby sa L27 odklonila z Madridskej a potiahla na Hanojskú (do tohto pseudoobratiska) a spustila dole Európskou triedou a potom by šla od HM TESCO svojou trasou? A naopak L34 by sa potiahla až po Madridskú?
No.. Ono to je tak.. DPMK ma presne vycislene, kolko stoji jazda ktorym autobusom, elinou ci trolikom. Ked si to zratas za rok, potom zistis, kolko kilometrov mozes najazdit pri danom prijme DPMK, ci uz zo strany platiaceho zakaznika, alebo zo strany dotacii mesta. Ak ti raz da mesto (priklad) 500 mil (bavme sa v sk) na rok, tak ty vies, ze za ne mozes najazdit 15 mil. kilometrov.. Ak sa mesto nesnazi navysit dotacie na mhd, priratas inflaciu, ceny phm, narast miezd vodicov a co ja viem, potom sa kilometre musia znizit, aby si ich mal za co zaplatit. A to este nehovorim o desat percentnej viazanosti rozpoctu mesta v ramci hospodarskej krizy. (ak si to dobre davam dokopy, znamena to, ze mesto moze siahnut kazdej institucii, ktoru dotuje, na desat percent z dotacie) .. A toto sa deje tu u nas, dal na to odporucanie Fico. Takze z 500 milionov dostanu 450 milionov. A ako pocitas, tak pocitas, neostava ti nic ine, len ist dolu s vykonmi, lebo na viac jednoducho nemas. Takze nie objednavka mesta na kilometre klesa, ale DPMK si podla prijmov a dotacii vypocitava mozny rozsah raocnych kilometrov. Proste na viac DPMK nema... Preto pisem, ze pustme do riti (sorry) cele EHMK a dajme viac na dopravu... EHMK nam nedonesie nic dobre... Iba vyciciava peniaze mesta, ktore sa tesi, ze ma EHMK ... Nadhera..
No to sa potesia...tazko je tam presunut kazdy druhy alebo treti spoj z linky 27? Je to myslim 5 zastavok.Posta,nemocnica,alvinczyho zaciatok slovenskej a koniec slovenskej.
Linku 17 som vyzival pravidelne kazdy den.Ak mala meskanie tak raz za mesiac.Aj to musel nejaky expert zablokovat cestu havariou alebo niecim podobnym.takze argument ze sa stiahla a rozdelila koli meskaniu je somarina.Skor bol problem v tom ze niekedy neprisla vobec.A to castejsie v smere z Lunika VIII.
Ja som Knapika nevolil a cele vedenie magistratu by som tam ani nikdy nedosadil nieze vyhodil.Obmedzovanie kliometrov od nich je nehoraznost pretoze jednym z bodov samospravy v mestach je prioritne zabezpecit dopravu.Miesto toho idu peniaze na to na co nemaju...ako je napriklad stavba cesty pri Auparku ktoru mal financovat on,Somarina tisicrocia EHMK v nekulturnom meste s nekulturnou dopravou a v neposlednom rade aj byrokraticky aparat magistratu ktory nevie kde je sever ked chces nieco vybavit....je jedine riesenie...o rok a pol su volby..nevolit ich....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
BTW, nikto si v tom celom humbuku nevšimol, že cez Americkú triedu nejde zase pravidelne nič. Síce tam je len zastávka kostol, ale nemám ten dojem, keď existovala L36, žeby nebola nevyužitá. Čo keby sa L27 odklonila z Madridskej a potiahla na Hanojskú (do tohto pseudoobratiska) a spustila dole Európskou triedou a potom by šla od HM TESCO svojou trasou? A naopak L34 by sa potiahla až po Madridskú?