dobrý postreh, ale aj teraz tá nová L19 ak to prejde, bude síce nie len tam, ale najmä pri Jumbe naberať meškanie, lebo na kruhák ho nikto nebude chcieť pustiť.... Už dnes sa tam stojí 5 a viac minút... ?
Áno, viem čo je zmyslom tejto stránky. Informovať. Neviem aké vzťahy (oficiálne) máte s podnikom, Zoznamom a je mi jasné, že si nemôžete robiť čo chcete. Aj redaktori, správcovia sa musia riadiť pravidlami a tie sú pre všetky mestá jednotné.
Re #46988 Tizo: Tak s týmto sa do bodky stotožňujem. Toto mesto sa ide hrať na najkultúrnejšie na Slovensku, ale má ďaleko čo i len k najkultúrnejšiemu stádu.
Re #46996 Tizo: Ako som súhlasil vyššie, tak teraz nesúhlasím. Hádam si to napísal len trocha nadnesene, lebo toto je maximálna hlúposť v košických podmienkach.
politika je špinavá vec, to vieme, ale starostka Furče, nech sa zobudí a L30 len od Exnárky a L18 iba od Tesca treba pustiť... (prestavky by boli vo vozovni a prestup na Mieri, kde je svetelne riadená križovatka pre chodcov) ? ?
Tak potom urobme totalne prestupovy system.Zrusme nezmysly ako 34-ka,18-ka,19,71, a zavedme totalny system.Prestupove body: NO, NMM, ZST.Miesto Auparku vybudujme velke parkovisko.Do tychto bodov budu chodit busy z Mestskych casti a odtial budu chodit dalsie.Nikto nebude ukrateny lebo vsetci vystupia tam a prestupia si na iny ktory pojde na ine sidlisko.
Ja som tou linkou chodil kazdy den.ked mala meskanie 17-ka potom mala aj 34-ka aj 19-ka ktore tam tiez prechadzaju nie? Potom riesenie by malo byt v tomto pripade ake? Zrusit tieto linky smerom na Jazero a Tahanovce? To je zas nezmyselny argument.A tazko visela v zapche ked smerom na Lunik VIII sli 3 za hodinu ale naspat sa vratili 2 za hodinu.Ale to je skor problem v niecom inom ako v linkovom vedeni.Stat sa tam mohlo vselico.
17ka ma zdokumentovane meskania az do 20 minut (staci sa postavit v popoludnajsej spicke pred Novu nemocnicu a sledovat, na kolke svetla 17ka prejde). A to, ze neprisiel nejaky spoj, kludne moze znamenat aj to, ze zostal tych 20 minut visiet v zache...
Kľudne by tam v sedle mohol zájsť aj jeden spoj L30 (druhý spoj by bol L25).
BTW, nikto si v tom celom humbuku nevšimol, že cez Americkú triedu nejde zase pravidelne nič. Síce tam je len zastávka kostol, ale nemám ten dojem, keď existovala L36, žeby nebola nevyužitá. Čo keby sa L27 odklonila z Madridskej a potiahla na Hanojskú (do tohto pseudoobratiska) a spustila dole Európskou triedou a potom by šla od HM TESCO svojou trasou? A naopak L34 by sa potiahla až po Madridskú?
No.. Ono to je tak.. DPMK ma presne vycislene, kolko stoji jazda ktorym autobusom, elinou ci trolikom. Ked si to zratas za rok, potom zistis, kolko kilometrov mozes najazdit pri danom prijme DPMK, ci uz zo strany platiaceho zakaznika, alebo zo strany dotacii mesta. Ak ti raz da mesto (priklad) 500 mil (bavme sa v sk) na rok, tak ty vies, ze za ne mozes najazdit 15 mil. kilometrov.. Ak sa mesto nesnazi navysit dotacie na mhd, priratas inflaciu, ceny phm, narast miezd vodicov a co ja viem, potom sa kilometre musia znizit, aby si ich mal za co zaplatit. A to este nehovorim o desat percentnej viazanosti rozpoctu mesta v ramci hospodarskej krizy. (ak si to dobre davam dokopy, znamena to, ze mesto moze siahnut kazdej institucii, ktoru dotuje, na desat percent z dotacie) .. A toto sa deje tu u nas, dal na to odporucanie Fico. Takze z 500 milionov dostanu 450 milionov. A ako pocitas, tak pocitas, neostava ti nic ine, len ist dolu s vykonmi, lebo na viac jednoducho nemas. Takze nie objednavka mesta na kilometre klesa, ale DPMK si podla prijmov a dotacii vypocitava mozny rozsah raocnych kilometrov. Proste na viac DPMK nema... Preto pisem, ze pustme do riti (sorry) cele EHMK a dajme viac na dopravu... EHMK nam nedonesie nic dobre... Iba vyciciava peniaze mesta, ktore sa tesi, ze ma EHMK ... Nadhera..
No to sa potesia...tazko je tam presunut kazdy druhy alebo treti spoj z linky 27? Je to myslim 5 zastavok.Posta,nemocnica,alvinczyho zaciatok slovenskej a koniec slovenskej.
Linku 17 som vyzival pravidelne kazdy den.Ak mala meskanie tak raz za mesiac.Aj to musel nejaky expert zablokovat cestu havariou alebo niecim podobnym.takze argument ze sa stiahla a rozdelila koli meskaniu je somarina.Skor bol problem v tom ze niekedy neprisla vobec.A to castejsie v smere z Lunika VIII.
Ja som Knapika nevolil a cele vedenie magistratu by som tam ani nikdy nedosadil nieze vyhodil.Obmedzovanie kliometrov od nich je nehoraznost pretoze jednym z bodov samospravy v mestach je prioritne zabezpecit dopravu.Miesto toho idu peniaze na to na co nemaju...ako je napriklad stavba cesty pri Auparku ktoru mal financovat on,Somarina tisicrocia EHMK v nekulturnom meste s nekulturnou dopravou a v neposlednom rade aj byrokraticky aparat magistratu ktory nevie kde je sever ked chces nieco vybavit....je jedine riesenie...o rok a pol su volby..nevolit ich....
Dotaz do pléna (Dimi??): keď sa hovorí, že "magistrát obmedzuje výkony", tak o kom je teda reč? Kto konkrétne určuje, resp. navrhuje a schvaľuje počet vozkm? Je to mestské zastupiteľstvo, mestská rada, rada starostov, komisia dopravy MZ, referát dopravy MMK, Knapi3,14k, Filipko, Kolárčik...?
Povodny navrh Ing.Nagya bol blbost.Do povodneho stavu: zas sa vracia linka 18 tam kde bola,linka 17, linka 19 ide az do Krasnej,Tahanovcanom sa zobrala linka cez Watsonovu..vsetko toto bolo doteraz oficialne zle ale uz to zrazu zle nie je...pritom stacilo tak malo....z linky 55 spravit celodenny spoj a zrychleny zrusit..natiahnut ho od NO po nemocnicu resp.KVP a na Furci sa nemuselo nic menit iba intervaly.Miesto toho sa to zas cele preoralo a zas zbytocne lebo ludia zas nebudu suhlasit s tymto navrhom....
L15 bude an stanicu zachadzat vo vecernych hodinach, tak ako doteraz. L17 bola rozdelena aj kvoli minimalizovaniu meskania a aj kvoli tomu, aby snad v buducnosti mohla byt L30 zrusena ...
Mimochodom, preco tie body o LV pises tu a nepripravis TY linkove vedenie ? Nech sa paci, mas k dispozicii 14,2 miliona kilometrov od mesta na rok, dany pocet vozidiel a vodicov, ale, co je najvaznejsie, pripomienky a nesuhlasy starostov ku tvojmu vytvoru. Ak presiahnes 14,2 mil. kilometrov, neprejde to mestom, lebo viac penazi na kilometre nedaju. Ak nedodrzis vodicov a vozidla, s LV skrachujes a dostanes vypoved ako R. Nagy, lebo budes mat v tom obrovske diery. A ak neuposluchnes starostov a "odbornikov", budes mat tolko staznosti a kritiky, ze za prve ti to nepodpisu a za druhe, ak aj, tak pridu peticie, zacne sa tym zaoberat primator a zase pridu upravy tvojho LV, z ktoreho tak ci tak vznikne paskvil a potom pride niekto dalsi a bude nadavat na TEBA, aky si amatera a ako fuseracky si to zvladol. Nechapes, ze treba vykopat ludi z magistratu, aby pochopili, ze mhd je priorita, dokonca A TO HLAVNE pred EHMK ? Mam pokracovat dalej ? ....
Ved priame spojenie sidliska so stanicou bolo aj doteraz linkou 17 takze toto nie je velmi presvedcivy argument...17-ka mohla byt ponechana tak ako doteraz a nemuseli sme davat novy spoj.Furca bude tymto sposobom ukratena.Miesto doterajsieho 20-min intervalu bude 30-minutovy a linka 15 na stanicu zachadzat nebude.Pochybujem zeby toto bol ciel starostky.....
Ukaz, co vracaju do povodneho stacu ? .. A za dalsie, zda sa ti, ze prerobili zase cele LV ? Mne nie. Su tam zmeny, ale nie markantne. A to, ze v minulosti tvrdili, ze tento system je dobry, to mali pravdu. Prvotne LV vypracovane Ing. Nagyom, bolo dobre. Ale prisli "odbornici" na dopravu = starostovia a rozne spekulantske zivly, manipulujuce so snurkami mesta a povedali, ze tato linka nie a tato ano, ale inou trasou, lebo tam robi moja manzelka. Povedz, kto to pokaslal ? DPMK, alebo mesto ? Ja skor typujem toho druheho vinnika. Ten prvy moze len za to, ze to spustil aj za okolnosti, ze zacal odliv vodicov a nebolo ani vozidiel. Za "nemotornost" spaskvileneho LV moze mesto Kosice.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0