Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #46968:
nejde o to, či vie rychlo jazdiť, alebo nie, ide o to, že či môže rýchlo jazdiť alebo nie
Reakcia na: JCX1018 #46967:
ako je mozne ze niektori vedia rychlo jazdit a niektori nie?
Reakcia na: Nikoliatko #46964:
nechápem, prečo sa sťažuješ na trolejbusi a na rýchlosť smerom dolu z furče, nikto zrejme nechápe, že trolejbusi kvoli trolejovému vedeniu nemôžu ísť na niektorých úsekoch rýchlejšie....a ten kto sa na to sťažuje, by bol asi radšej, keby išiel rýchlosťou 50 km/h a stál by každé tri metre.....alebo potom treba zasponzorovať aby boli peniaze na nové trolejové vedenie a troliky budú chodiť aj 50 km/h
Reakcia na: eMareq #46955:
25-ka je dosť využívana aj obyvatelmi sidliska, v case ked nic nejazdi spodkom sidliska (ako kedysi L36) musia cestujuci z konca cestovat kazdym spojom o 5 minut dlhsie po celom sidlisku, 25-kou je to na koniec sidliska rychlejsie a este sa mi nestalo aby som videl 25-ku prazdnu ?
Reakcia na: COMFORT #46956:
v špičke ti vznikne linka s 30 minutovym intervalom ?
môžem otázočku? pri L20 je písané KnVes - Lingov - Sečovská ale potom písané bez zmeny trasy - bude teda aj naďalej zachádzať na DH - Miú?
otázka č. 2. Linkové vedenie je spravodlivé, lebo na sídliská chodí rovnaký počet nosných spojov ... akože berte si toté trolejbusy šak to je najpríšernejšia doprava v Ke, proste naši šoféri na tom nevedia normálne ísť. Poviem Vám moju skúsenosť - išla som na skúšku a potrebovala som prestúpiť na L 18 pri tescu čo mala ísť na 10. išla som trolejom na 58, ktorý mal byť pri tescu niekedy na 05 a ... myslíte si, že som tú 18 stihla?? nieeeeee samozrejme, keďže sme išli dolu kopcom raketovou rýchlosťou 12 km/h.
otázka č.3 to prečo sa rušia zrýchlené spoje? teda najmä na furči?
Reakcia na: Isidor #46962:
V diskusii pekný príspevok, pekné čítanie na dobrú noc. Toto by mali v Korzári uverejniť. Alebo to Marek mohol dať aj na túto stránku. Ľuďom je to akosi jedno, pohundrú si, ale tým to končí.
Košicami idú chýry, že Dopravný podnik mesta Košice (DPMK) chystá opäť zmeny v linkovom vedení, údajne s platnosťou od 1. júla. Kompetentní však doposiaľ oficiálne nikoho, vrátane cestujúcej verejnosti, o svojom zámere neinformovali.

KOŠICE. Diskusné fórum na internetovej stránke imhd.sk, kde sú cestovné poriadky či trasy liniek, je už teraz plné pripomienok na margo chystaných zmien.

http://korzar.sme.sk/c/4857107/dpmk-opat-chysta-zmeny-linkoveho-vedenia.html
Reakcia na: TA #46960:
To neviem.
Reakcia na: Vladimír #46959:
24 vs. 20 - jasne, že 24 je lepšie, ak to priamo nadväzuje. Avšak cez prázdniny ráno je to 24-minútový interval L 32 k 10-minútovému intervalu L 10. Alebo aj tam je chyba?
Reakcia na: TA #46957:
Dozvedel som sa, že v prípade popoludňajšieho intervalu na L32 sa do dokumentu vlúdil preklep. Aj popoludní bude mať 24min. interval. Čiže ráno bude nadväzovať na každý tretí a popoludní na každý druhý spoj L10.

Pri intervalovej dileme 24 vs. 20 podľa mňa vyhráva 24-ka kvôli lepšej nadväznosti na L10, nie preto, že by niekto nemal kilometre na 20min. interval.
Reakcia na: Mat123 #46928:
to by bola ešte väčšia katastrofa, než to má byť po 1. 7. 2009
Reakcia na: jt #46927:
8-minútový a 24-minútový interval sa dajú skombinovať - bude nadväznosť na každý 3. spoj. Skombinovať však 12-minútový a 30-minútový či 10-minútový a 24-minútový interval je nemožné. A vôbec, nerozumiem prázdninovému 24-minútovému intervalu počas rannej špičky. Keď už ide o takýto napájač, kľudne mohol byť interval aj 20-minútový. Veď počas 1 špičky by to znamenalo len o 1 spoj viac, čo by takmer nič neznamenalo z pohľadu nárastu vozkm.
Ja sa do toho teda nerozumiem ale čo tak L4..
pri int. v špičke "15´"
15:02: Staničné námestie - VSS, križovatka - Barca
15:17: Staničné námestie - VSS, križovatka - Nad Jazerom, Važecká
15:32: Staničné námestie - VSS, križovatka - Barca
atď..
❓
Reakcia na: 5 #46951:
"No budiš, aj sociálne zariadenia sú významným linkotvorným faktorom..."

Samozrejme, dalo by sa skonštruovať aj lepšie linkovanie, ak by sa na to nebral ohľad. Lenže aj vodič je len človek a má tiež nejaké potreby, ktoré hádam nebude vykonávať kdesi pri stromoch, močiť o pneumatiky a pod. Ty tiež sám chodíš vykonávať potrebu (a aj ruky si umývaš) v príslušnom zariadení, resp. sa chceš kultúrne najesť, nie konzumovať v kabínke, kde na Teba každý čo ide naokolo čumí. Takéto zázemia mali byť dávno pradávno postavené. A keď máš linku síce logickejšiu, ale medzi dvomi konečnými kde nič nieje, tak čo?

Tá L30 skombinovaná s L25 (Poľov - Stanica) sa mi pozdáva. ? Pri dnešnej L25 nastáva problém v tom, že keď to má na displeji Ťahanovce, tak NO, Mieri do toho naskáče každý kto môže, lebo to ide na Ťahanovce. ?
Reakcia na: Vladimír #46953:
Kríza si vyžaduje krízové riešenia, orať treba poriadne, na vidieku obzvlášť. ? (O výsledku premieľania nás potom poinformuj. ? )
Reakcia na: 5 #46951:
Chronometráže by sa mali meniť. Verme teda (ak sme sa obaja deklarovali ako optimisti), že na L19 sa podarí nastaviť čo najreálnejšie jazdné doby. Obsluha Klimkovičovej sa aj mne zdá krkolomné, oveľa radšej by som videl L19 cez Kláštor a Klimkovičovu s ukončením na Moskovskej a L38 cez Triedu KVP taktiež s ukončením na Moskovskej. Ale to by musela mať L19 na "druhej strane linky" sociálne, čo nemá. Takže nateraz to asi nemá zmysel riešiť.

Návrh L13, 22 a 30 si ešte budem premieľať v hlave, na prvý pohľad celkom zaujímavé. Prečo sa L25 nenavrhuje meniť bude zrejme ten dôvod, že cieľom zmien od 1.7. nebolo za každú cenu rozorať súčasné LV. Tých zmien tu už bolo predsa len strašne veľa. Myslím, že dnešné "eLky" či 13-tka volali po prehodnotení oveľa viac ako L25.
Reakcia na: eMareq #46950:
Samozrejme. Ja sa bavím stále v rovine predloženého návrhu LV a limitov vozkm. To, že niekto z pozície moci navrhne takú donebavolajúcu debilinu ako presmerovanie L4 do trasy Barca - Amfiteáter (strata spojenia Južná trieda - ŽST, nekonečný súbeh s L7, strata možnosti robiť medzi NO a Starou radnicou pravidelný interval) a že mu to niekto schváli, ani nemôžem komentovať, lebo by to jednak ani slušné nebolo a aj tak by mi to v príspevku asi nezobrazilo.

Môj názor: Ak teda máme kilometrov na rozdávanie (čo zjavne máme), tak navrhujem celodennú celotýždennú L3 s intervalmi ako na L7 + samozrejme preklad 3/7 a k tomu nesystémovú L4 Barca - Amfiteáter v celodennom celotýždennom intervale 30 min.
Reakcia na: Vladimír #46946:

K L19: Dnes má linka 42 minút, pričom chronometráže v špičke sú nereálne (meškania). Ak sa to plánuje zreálniť a zároveň predĺžiť do Krásnej, to už máme hodinovú linku. Ďakujem pekne. Logickejšie by mi prišlo ukončiť L19 na Moskovskej, a na Klimkovičovu potiahnuť L38. No budiš, aj sociálne zariadenia sú významným linkotvorným faktorom...

K L71/72: Tu sa zhodneme, s navrhnutým súhlasím a chcel by som byť do budúcnosti optimistom.

K L22: Nadväzujúc na predložený návrh ma napadá táto alternatíva (riešim L22 aj 25):
L22 - Džungľa - Mier - Havlíčkova
(prestup na TD aj ED, možnosť prejazdov z L14)
L13 - Baňa Bankov - NMM - Mier - HMT - THC-obec - Bruselská
(pre THC-obec náhrada za L25, bohaté možnosti prestupov)
L30 - ako je predložená, teda Lingov - Prešovská - ŽST s celodenným 30' int. predĺžiť do Poľova (v špičke všetky spoje do Poľova, v sedle každý druhý).
Soc. zariadania by mali byť ok, ušetrené sú zbytočné jalové km dnešných L22 a 25 v centre.

K L29: OK, beriem, ZOO, špecifikum, výnimka, bez priamej linky by im možno klesla návštevnosť a mestu tržby (možno aj na MHD). ?

K L4: Trasa ŽST - Barca je výborná do špičky, dá sa aj do sedla PD, ale večer a cez VD bude jalová. Skôr by som teda ponechal L3 celodenne a L4 len v špičke, príp. sedle PD, keď už sa na ED musí šetriť. Hoci viem, čo to znamená...
Reakcia na: Vladimír #46946:
"Do Barce pocestuje s L4 ten, kto s ňou cestoval aj doteraz + tí, ktorí idú zo stanice do oblasti Južnej triedy. Otázka je, ako pri existujúcich kilometroch riešiť situáciu inak. Ponechať celodennú L3 a zastaviť električkovú dopravu na trati do Barce?"

Keď sa od 1. 7. objaví upravená L4 v trase Amfiteáter - Barca, kde asi s nejakými km problém záhadne nebude, tak nevidím dôvod vrátiť naspäť celodennú L3. Hlavne, že obyvatelia domčoka na Zinkovej 20 budú mať radosť z tohto priameho spojenia, lebo prestupyodmhdodradzaju. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.