Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5 #46935:
Nakamaf móre.. ?
Re #46936 Peter55: Nasledujúca zastávka, Osvienčim. ?
Reakcia na: Peter55 #46936:
Na linke by platila zvláštna tarifa - zadarmo ?
Reakcia na: 5 #46935:
A čo keby sme ju prdĺžili inak? Luník IX - Krematórium po obchvate a s jednosmernou trasou ?
Reakcia na: AutobusovyManik #46934:
Thákže predĺžime 11-khu do Maše móre? ?
Linku 32 totálne ako sa len dalo doj*bali. No kto mohol toto vymyslieť aby tá linka mala trasu Spoločenský pavilón - Maša. Celých 38 rokov tam chodila linka 20 (niekoľko rokov zachádzala až na Klatov) s polhodinovými intervalmi. Počas víkendu bola stále vyťažená keďže spájala Košickú Novú Ves a Myslavu. Začal sa písať dátum 2. august 2008 a linku 20 presmerovali do Šace. Na Mašu nam ostala linka 31 s hodinovým intervalom. Zo žiadnej linky sa nedalo prestúpiť. DP tvrdil, že bude bezkolízny prestup. Dobre prežijeme, teraz chodí každú hodinú vyťažená od NO po Mašu. Tak ak som z Furče, tak budem prestupovať tri krát. A nepíšte mi tu prosím žiadne, že mám linku 72. Ja touto linkou budem odmietať cestovať kedže sa budú vypravovať 12 metrové trolejbusy. A určite že nebudem cestovať z Lingova na Grunt a potom čakať bohvie koľko minút na linku 32 aby sme sa konečne dostali k vlastnej nehnuteľnosti.
Môžem s prepáčením os*ať taký dopravný podnik, aj pána primátora ktorý podporuje len dôchodcov a nie nás mladích a nepodporuje MHD. Len všetko škrtať, skracovať... Takýto systém nemajú ani v africkej Ugande. ? ? ?
Reakcia na: eMareq #46930:
Vidím to na vloženie garantovaného NP poradia na L72...
S tým prekladaním tam pomôže len kus tuzemského umu a tak to asi aj dopadne. ?
Reakcia na: Mat123 #46929:
čosi, s trojkou už nič nespravíš, to je obeta za tie krásne intervaly na ostatných električkových linkách... vozokilometre nepustia... ?
Reakcia na: Nodes #46926:
a nie len to. Pan podnikateľ "premyslenými" krokmi sa snaží "z efektívniť" chod údržieb TD. napr. zrušenie základnych prehliadok atd.
Reakcia na: 5 #46925:
Toľko kĺbových troflov nemáme, všetkých 20 jazdiť nebude. Budú jazdiť malé a k nim sa pridajú aj malé, resp. 15m busy. ?

Bude veľmi zaujímavé sledovať obsadenosť sóla L7 cez víkend. BTW, teraz mi prišlo na um, že aj prekladanie spojov liniek idúcich na Jazero bude vyžadovať kus umu (2+9, 2+7, 7+4 a 7+9).
Reakcia na: Mat123 #46928:
S tým, že by sa nechala L3 celý deň.
Keby chodila L4 po trase Barca - Alejová - Moldavská - Žel. Stanica?
Reakcia na: Peter55 #46923:
Pretože to nepovažujem za optimalizáciu dopravy.
Re #46924 Vladimír: Ak nejde do Krásnej, tak načo má táto linka slúžiť? Pre koho je primárne určená, ak ide o spoj s veľmi špecifickým intervalom? Ak ide len od Važeckej, nie je rozumnejšie využiť R2? Tá taktiež nejde centrom, tiež má špecifický interval, ktorý stačilo doplniť/upraviť.

Re #46925 5: ad interval na L32. To nedáva zmysel ani pri využití ako prípoj na L10, pretože sú tam úplne iné intervaly:
ráno/sedlo/popoludní/večer | ráno/sedlo/popoludní (prázdniny) | voľné dni
10: 8/15/12/20 | 10/15/15 | 20
32: 24/60/30/60 | 24/60/30 | 60

24´ interval na L32 by dával zmysel, ak by bol na linke 10 12-minútový interval, čiže by to bol prípoj na každý druhý spoj. Ale práve vtedy, keď je na L10 12-min. interval, je na L32 interval 30 minút.
Reakcia na: 5 #46925:
Posilnovanie trolejbusov. Kym bude RT ten, kto ej teraz, na nove vozidla mozeme zabudnut a mozno aj pocitat s tym, ze tbusy budu nahradzovane abusmi.
L17 sa rozdelí na 17+30, L34 sa rozdelí na 34+36 argumentujúc meškaniami - súhlas.
Tento problém však asi najviac vyskakoval na preuzlenej, dokrkvanej L19, ktorú nielenže na KVP ponecháme v dementnej trase (zlá obsluha Klimkovičovej - veľké mínus), ale ešte viac ju predĺžime na opačnom konci (na úkor ED).

Vítam posilnenie intervalu TD na 4' ráno a 5' popoludní. Zároveň však vopred konštatujeme, že toľko trolejbusov nemáme a teda bude tam jazdiť kopa autobusov (ale môže to viac podčiarknuť význam TD a vytvoriť určitý "tlak" na zakúpenie nových T - hádam snáď možno raz...?)

L25 od HMT až po Krajský súd kopíruje trolejbus - nič sa nemení, prečo? Čo ukázal prieskum jej vyťaženosti v danom úseku? Taktiež L22 - dalo sa viac ušetriť - chcem vidieť výsledky prieskumu... Ďalšia otázka k L29. Prečo z Kavečian až na ŽST. ZOO predvídavo natlačila letáky aj na rok 2009...?

Pri ED sa budem opakovať. Keď L3 bola neefektívna, ukážte mi obsadenosť L4 do Barce. Kto cestuje cez VD zväčša priemyselnou zónou zo ŽST do Barce? Nosnú vzduchvoziacu linku sme tu ešte nemali.

V každom LV musí byť jedna top - perla. Napájačová L32 so špičkovým ľahko zapamätateľným 24' intervalom (náväznosť na L10 chápem, ale toto Myslavčania nepochopia a hlavne si to nezapamätajú ? ).
Reakcia na: jt #46922:

1. Nová L52 nejde do Krásnej, preto nerozumiem tomu, prečo stále rozoberáš Krásnu.
2. Novú L52 by som ani nenazýval linkou, sú to len určené, väčšinou školské spoje. Čiže účelová doprava. Niekoľko spojov denne v konkrétnych vytipovaných časoch.
3. Nová L52 nekonkuruje žiadnej inej linke, má úplne vlastnú dopravnú funkciu, ktorá je inými linkami nahraditeľná len veľmi obtiažne. Fakticky teda nie je súbehovou linkou, v žiadnom smere nebúra ani nezasahuje do intervalu základnej linky.
4. Ak existuje požiadavka na zaistenie priameho spojenie z Jazera k školám v Šaci a tamojšej nemocnici (teraz bez ohľadu na opodstatnenosť tejto požiadavky), je nová L52 nepopierateľne lepším riešením ako doterajšia L52, ktorá kopírovala električku.
Reakcia na: jt #46922:
Vidim, že Ťa tato linka veľmi trápi, prečo?
Neporovnavaj Prahu a Košice.
Reakcia na: Peter55 #46918:
Tak tu máme R2 a prestup na L26 (VA USS - Nemocnica Šaca). Alebo 3/7 a prestup na L20. Ale tak tu by sa dačo stalo, lebo by cesta trvala dlhšie. Neviem si predstaviť, žeby dačo také existovalo v Prahe. Tam ťa z okrajových štvrtí dovezie spoj po prvú stanicu metra, nikoho ani len nenapadne spájať dve okrajové časti najkratšou možnou trasou. Tá by vyhovovala len veľmi, veľmi úzkej skupine obyvateľstva.

Re #46919 Vladimír: Ale napr. Krásnu a Furču spojenú nemáš, rovnako ani Obchodné akadémie, gymnázium, umeleckú školu na Jazere napríklad so školou na Gemerskej. Medzi týmito MČ je hádam menej cestujúcich ako medzi Krásnou a Šacou. K obom vedie električková trať, obe sú to pripojené dediny k mestu, dokopy majú asi tretinu obyvateľov KVP, ale presne tieto dve dediny musia byť priamo prepojené.

Predstav si teraz, že SAD-ka prepojí Moldavu nad Bodvou a Krompachy priamym spojom. Veď hádam každý, kto tam chce ísť má cestovať cez Košice? ?
Ad prenajom kramov na naftu a na CNG. Po X-ty krat: akoby sme nic ine nepotrebovali. 20 rokov pravidlene nepocujem nic ine, len treba nove autobusy. BTW. Ked sa obmedzuju vykony, na aku rit ich tu tolko bude? Ad "nove" LV a vsetko ostatne: Po vcerajsom dni stravenom v civilzacii navrat do najkulurnejsej reality v galaxii. ?
52 nepojde do krasnej iba po vazecku.

JT: mozno aj preto pretoze v saci je nemocnica
Reakcia na: jt #46917:

"Ale prečo práve spojenie škôl v Krásnej a Šaci?"
Zrejme protihodnota za možnosť zrušiť súčasnú nezmyselnú L52, ktorú sme tak všetci zrušiť chceli. V čom je vôbec problém novej L52? Že vezme silne koncentrovanú skupinu študentov z Krásnej a hodí ich priamo do Šace? Veď to je hádam dobre. Nemusia zbytočne zaťažovať spoje vedúce na NO, resp. na Moldavskú, kde študentov v tom čase bude zrejme tiež dosť.

"Prečo nie Šace a Exnárovej, prečo nie Krásnej a Exnárovej, Moldavskej a Komenského...?"
Zrejme preto, lebo z Furče do Šace ide intervalová L20, z Furče na Jezero ide intervalová L54, z Moldavskej na začiatok Komenského ide intervalová L6, ale z Jazera do Šace nepôjde nič iné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.