Pokiaľ bude obsadená tak, ako napr. spoje L56 idúce v tom čase, tak by bol nezmysel rušiť ju pri akomkoľvek objeme kilometrov, keďže inak by busy tých ľudí jednoducho nepobrali.
Linka 52 má slúžiť pre študentov šačianskych stredných škôl, ktorí bývajú v MČ Nad jazerom. Táto linka im v čase začiatku a konca školského vyučovania ponúkne priame spojenie, pretože ich počet je značný a linka idúca do Šace z centra mesta by ich nápor aj tak nezvládla. Je to presne ten istý systém ako linky RA.
"Tento problém však asi najviac vyskakoval na preuzlenej, dokrkvanej L19, ktorú nielenže na KVP ponecháme v dementnej trase (zlá obsluha Klimkovičovej - veľké mínus), ale ešte viac ju predĺžime na opačnom konci (na úkor ED). "
Nezmyselná trasa L19 na KVP je spôsobená umiestnením jediného sociálneho zariadenia pre vodičov. Predĺženie jej trasy na opačnom konci je zase výsledkom snahy o napojenie Krásnej na sieť MHD politicky priechodným a súčasne najlacnejším riešením. Myslím, že riziko meškania na tejto linke si uvedomuje každý. Ostáva už len veriť, že hlavne v špičkách pri 8-12min. intervale to nebude také hrozné a že aspoň vyrovnávacie časy na konečných zastávkach umožnia neprenášať meškania zo spoja na spoj.
"Zároveň však vopred konštatujeme, že toľko trolejbusov nemáme a teda bude tam jazdiť kopa autobusov"
Osobne považujem za oveľa lepšie posilniť L71+72 s poukázaním na to, že treba dokúpiť trolejbusy, ako navrhnúť nejaký strašidelne dlhý interval, len aby na trolejbusovú linku nikdy nevypravili autobus. Bude to teda o tom tlaku, ako píšeš.
"Taktiež L22 - dalo sa viac ušetriť"
V tomto prípade si naozaj neviem predstaviť ako. Som zvedavý na Tvoj názor a návrh.
"Ďalšia otázka k L29. Prečo z Kavečian až na ŽST. ZOO predvídavo natlačila letáky aj na rok 2009...? "
Ruku na srdce - myslím si, že ZOO je taký častý cieľ cezpoľných návštevníkov, že napriek všetkým zásadám linkotvorby je dobré, že spojenie ZOO - stanica ostáva. Je to niečo podobné ako letisko. Tam máš len minimum v systéme opakujúcich sa cestujúcich, ktorých by si mohol vychovávať k prestupu kdesi v pre nich neznámej lokalite. Ak nie je priamy spoj, ide sa autom.
"Pri ED sa budem opakovať. Keď L3 bola neefektívna, ukážte mi obsadenosť L4 do Barce. Kto cestuje cez VD zväčša priemyselnou zónou zo ŽST do Barce?"
Do Barce pocestuje s L4 ten, kto s ňou cestoval aj doteraz + tí, ktorí idú zo stanice do oblasti Južnej triedy. Otázka je, ako pri existujúcich kilometroch riešiť situáciu inak. Ponechať celodennú L3 a zastaviť električkovú dopravu na trati do Barce?
ked sa tam zmestil 15M solaris tak sa tam zmesti uz asi vsetko ?
Re #46941 pedro77: mne sa to vobec nepozdava tahat tam klbovy bus, ak by ho vyuzivali myslavcania (ze by bol obsadeny viac ako 10 ludmi) tak ti pre ktorych je ten spoj urceny (Lunik VIII a dalej) by sa potom nemuseli vojst
ak som spravne cital tak L10 uz nebude chodit k optime? co tak niektore spoje 10M aby isli az do myslavy ? namiesto L32, ci ttaky velky bus sa do myslavy nezmesti ? : )
"A nepíšte mi tu prosím žiadne, že mám linku 72. Ja touto linkou budem odmietať cestovať kedže sa budú vypravovať 12 metrové trolejbusy"
72-jka je PRIAMA linka! bez prestupu... Kazdy tu predsa chce priame linky, ty ju mas a este mas stale nieco proti? Tu ti pomoze asi uz len vlastne auto ?
Linku 32 totálne ako sa len dalo doj*bali. No kto mohol toto vymyslieť aby tá linka mala trasu Spoločenský pavilón - Maša. Celých 38 rokov tam chodila linka 20 (niekoľko rokov zachádzala až na Klatov) s polhodinovými intervalmi. Počas víkendu bola stále vyťažená keďže spájala Košickú Novú Ves a Myslavu. Začal sa písať dátum 2. august 2008 a linku 20 presmerovali do Šace. Na Mašu nam ostala linka 31 s hodinovým intervalom. Zo žiadnej linky sa nedalo prestúpiť. DP tvrdil, že bude bezkolízny prestup. Dobre prežijeme, teraz chodí každú hodinú vyťažená od NO po Mašu. Tak ak som z Furče, tak budem prestupovať tri krát. A nepíšte mi tu prosím žiadne, že mám linku 72. Ja touto linkou budem odmietať cestovať kedže sa budú vypravovať 12 metrové trolejbusy. A určite že nebudem cestovať z Lingova na Grunt a potom čakať bohvie koľko minút na linku 32 aby sme sa konečne dostali k vlastnej nehnuteľnosti.
Môžem s prepáčením os*ať taký dopravný podnik, aj pána primátora ktorý podporuje len dôchodcov a nie nás mladích a nepodporuje MHD. Len všetko škrtať, skracovať... Takýto systém nemajú ani v africkej Ugande. ? ? ?
Toľko kĺbových troflov nemáme, všetkých 20 jazdiť nebude. Budú jazdiť malé a k nim sa pridajú aj malé, resp. 15m busy. ?
Bude veľmi zaujímavé sledovať obsadenosť sóla L7 cez víkend. BTW, teraz mi prišlo na um, že aj prekladanie spojov liniek idúcich na Jazero bude vyžadovať kus umu (2+9, 2+7, 7+4 a 7+9).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AutobusovyManik
Môžem s prepáčením os*ať taký dopravný podnik, aj pána primátora ktorý podporuje len dôchodcov a nie nás mladích a nepodporuje MHD. Len všetko škrtať, skracovať... Takýto systém nemajú ani v africkej Ugande. ? ? ?