Reakcia na: eMareq #3347:
To už potom rovno zrušenie tohto nezmyselného nariadenia. Funkčný znehodnocovač CL je preto len pri vodičovi, že cestujúci s jednorázovým CL má tento vodičovi ukázať a následne si ho pred ním znehodnotiť. DPMK sa týmto krokom chce vyvarovať špekulantov, ktorí majú povyrábané vlastné miniatúrne znehodnocovače, pri nástupe si iba označia vystrihnutý papier v tvare CL a na základe dierok si takto prestavia vlastný znehodnocovač, v ktorom je vložený pravý a neoznačený CL. Ešte ani raz som nevidel, aby bol vodič otočený o takmer 180° a sledoval, či sú jednorázové CL pravé. Podľa mňa sa tým aj tak nič nerieši, len komplikuje. To je jednoznačne na zavedenie elektronických označovačov, či by mala byť prestupná tarifa alebo nie.
Vladimír
Označovacie plochy na oboch koncoch lístka by nič nevyriešili. Nikto totiž nepovedal, že jazda z bodu A do bodu B bude len o jednom prestupe. A aj keby bola, tak čo dosiahneš tým, že lístok povedzme za 20 Sk bude mať šachovnicu na oboch koncoch? To rovno môžeme zlacniť cestovné na 10 Sk a označíš si lístky dva.
Momentálne sa vo svete uplatňuje prestupný časový lístok. Nie je to ideálny systém, ale lepší a lacnejší nepoznám.
Re #3331 Papyr: Ustanovenie o označovaní JCL z opačnej strany pri prerušení dopravy je pevným článok košického prepravného poriadku a platí pri každej výluke.