Reakcia na: KVKV #3330:
Odporuješ si v tom, že si PROTI zavádzaniu prestupnej tarify a si ZA nosnú elektrickú trakciu. Ak si za nosnú elektrickú trakciu, musíš byť aj za prestupnú tarifu.Označovacie plochy na oboch koncoch lístka by nič nevyriešili. Nikto totiž nepovedal, že jazda z bodu A do bodu B bude len o jednom prestupe. A aj keby bola, tak čo dosiahneš tým, že lístok povedzme za 20 Sk bude mať šachovnicu na oboch koncoch? To rovno môžeme zlacniť cestovné na 10 Sk a označíš si lístky dva.
Momentálne sa vo svete uplatňuje prestupný časový lístok. Nie je to ideálny systém, ale lepší a lacnejší nepoznám.
Re #3331 Papyr: Ustanovenie o označovaní JCL z opačnej strany pri prerušení dopravy je pevným článok košického prepravného poriadku a platí pri každej výluke.
KVKV
1/Áno,táto roztomilá skutočnosť v Košiciach skutočne existuje, keď niekto príde v nedelu alebo v deň sviatku, tak nie je otvorený žiadny predpredaj, posledná možnosť je v sobotu dopoludnia. Na automaty velmi nebazírujem, pretože by som pri ich "peniazožravej nefunkčnosti" neriskoval nahádzať do nich niekolko desiatok korún . Mali by to predávať v trafikách alebo aspoň jeden predpredaj by mal fungovať keď už nie nonstop tak aspoň každodenne povedzme do 22:00. Čo keby cez sviatky a víkend to predávali vodiči a bez prirážky? jedine kladný efekt-vyššie tržby a menej čiernych pasažierov.
2/Vzdialenosti medzi zastávkami v Košiciach a intervaly hlavne víkendové sú skutočne odradzujúce, mnohokrát je lepšie ísť pešo keď nemám predplatný lístok. Podla mňa sa práve týmito dvomi vecami dp(magistrát, mesto atd...) pripravuje o zisky a velmi znižuje atraktívnosť mhd
- ale prestupný tarif to nezmení, lístok bude ešte drahší
3/nemám slovenskú klávesnicu , používať metódu "tabulka Alt xxxx" sa mi nechce,zdržuje, nabudúce použijem "a".