Reakcia na: Vladimír #3323:
Ohladne prestupovania si neodporujem, to je nutné už dlhú dobu až dodnes, vo velkomestách to prakticky bez toho neide. Snažím sa vidieť vec komplexne z ekon.stránky bez ohladu či niečo rozhodne magistrát alebo dp. Ide o to, aby sa investícíe rozumne využili na najpotrebnejšie veci, a v košickej mhd sú doležitejšie miesta . Myslím ,že na všetkých miestach by sa malo rozhodovať kompetentne ,mali by to byť odborníci zo širokým prehladom .
A pokial už niekto chce zaviesť prestupné cestovné lístky tak to ide v podstate zadarmo, niečo také fungovalo už dávno v nemecku -lístok by mal označovacie miesta na oboch koncoch. Jednorazový by bol napr. za 14.- dvojitý (vlastne prestupný) za 20.- Alebo vydať lístkové zošitky cenovo zvýhodnené ,existujú aj tzv.skladačky(napr.na 10jázd, použitá časť sa prehne alebo odtrhne. ,dodnes sú vo Viedni
Moj názor na zhustenie električkovej dopravy, dobudovanie trolejbusovej siete, a obmedzenie ad do role špičkových expresov a napájačov stále trvá
KVKV
Mimochodom je dp schopný zabezpečiť trvalú prevádzku a údržbu týchto náročných elektronických komponentov? Má na to ludí a dokáže ich zaplatiť? Spomínam si na zavádzanie akýchsi elektronických označovačov v autobusoch , na ich "spolahlivosť" a postupné tiché vymiznutie. Funguje ešte nejaký? Za povšimnutie stoja elektronické transparenty a ich nie vždy stopercentná funkcia.(daj im bože dlhého bezúdržbového života) Nadobúdam presvedčenie ,že v Košiciach je to tak, že ak sa nainštaluje nejaká elektronika, tak funguje pokial funguje a potom sa v tichosti odstraňuje.
Ja mám tento názor: Kto jazdí pravidelne, tak má mesačný alebo iný predplatný lístok. Návštevník Košíc ,pokial má rozum, tak si kúpi 24hodinový alebo niekolkodňový. Ja osobne ak prídem do nejakého mesta -je jedno kde, tak sa po niečom takom sháňam , lebo jednorazové, časové,prestupné lístky sú vždy tým najdrahším riešením. A pokial niekto len raz za čas použije mhd, tak ho nezabije keď si kúpi štyri jednorazové lístky na cestu tam a zpeť s prestupom.