Reakcia na: KVKV #3312:
V niečom sa dá súhlasiť, ale mýliš sa, pokiaľ ide o spomienky na elektronické označovače v Košiciach. Tie neboli "v tichosti" odstraňované, ale riadne odinštalované z dôvodu ukončenia ich testovacej prevádzky. Ak sa nemýlim, boli na dvoch vozidlách. Jednalo sa o výrobky značky R&G Mielec.Prestupná tarifa podľa mňa potrebná je. Elektronické označovače podľa mňa potrebé sú. Ale pokiaľ mesto zatiaľ prestupnú tarifu nemá, dokážem to pochopiť a zniesť. Neporovnateľne viac ma fascinuje, že v Košiciach doteraz nevynašli kĺzavú dobu platnosti predplatných lístkov. V tomto ohľade sú Košice zo všetkých prevádzok MHD v tejto republike, ktoré predplatné lístky majú, na poslednom mieste.
Re #3313 S499.1023: K mojej a iste aj Tvojej maximálnej spokojnosti DPMK už 24-hodinové a týždenné lístky v automatoch pred železničnou stanicou ponúka.
Re #3314 BM: To si krásne vystihol. Intervaly sú vecou zmluvy o výkonoch medzi DPMK a magistrátom a vôbec nesúvisia s finančnou situáciou podniku.
Re #3316 KVKV: Myslím, že automaty značky Mikroelektronika, v ktorých sa krátkodobé (24h, 7d) predplatné lístky predávajú, sú veľmi spoľahlivé a bez obáv môžeš do nich peniaze nahádzať.
Re #3318 KVKV: Označovače R&G Mielec riadené palubným počítačom BUSE Blansko fungujú v Bratislave. Palubným počítačom R&G Mielec sú zase riadené v Žiline. A myslím, že sú v pohode. Okrem toho, dnes už R&G pnúka novší model označovačov ako je väčšina v Bratislave a Žiline.
V ďalšej časti si krásne odporuješ voči príspevku #3312. Nechceš prestupnú tarifu do Košíc, ale tvrdíš, že nosná doprava musí byť elektrickej trakcie a autobusy majú byť doplnkové. To znamená viac prestupov pre cestujúcich. Ak chceš viac prestupov, musíš mať prestupnú tarifu, nemôžeš ľudí finančne sankcionovať za vynútený prestup.
KVKV
Pokial je v KE najstratovejšia elektrická trakcia , tak je niekde velká chyba. Električkové trate bývajú vo velkých mestách nad 100tis. obyv. najvýkonnejším a ekonomicky najvýhodnejším systémom, tvoria páter mhd, autobusy by mali tvoriť len úlohu "napájačov" ed, nie jej konkurovať ako v KE. Cca 80 percent ed je v súbehu s ad. To nie je v poriadku. Je to dovod prečo sa stále stavajú nové trate a obmedzuje sa ad. -viď Praha-Barrandov.
Postupné obmedzovanie električkovej dopravy a likvidácia vozového parku v Košiciach skončí tak za 10rokov katastrofou-kolapsom ed. Vobec nie je pravda ,že Košice majú nadbytok električiek.