Ešte dodám, že obrátka lietadiel v KSC je spravidla 30 minút, čo znamená, že pobyt busu na letisku by musel byť niekde medzi 40 a 55 minútami, čo môže byť asi pre DPMK problém.
mám isto nalietaných podstatne viac míľ ako ty najazdených kilometrov za volantom, to si buď istý. Porovnávať LHR (Heathrow), ale hoci aj Prahu s Košicami je smiešne. Ale keby si bol čítal môj príspevok poriadne, tak sa dozvieš, že som kritizoval príchody busov 25-35 min pred odletom. Mám za to (a lietam veľa), že optimálny príchod autobusu na letisko Košice je tak 50-60 min pred odletom a odchod autobusu cca 20-25 min po prílete.
Inak pre tvoju informáciu - štandardný check-in je 2 hod - 30 min, u SkyEurope 2 hod - 40 min.
Áno, končí. Frajerka pred 14 dňami nestihla lietadlo z Heathrow, lebo check-in trval dlhšie ako si plánovala. A nikto sa s ňou ani nebavil - k spiatočnej letenke za 100 GBP poplatok 140 GBP za prebookovanie letu. A to boli British Airways, u nízkonákladoviek je to ešte horšie, takže tie dve hodiny pokladám za optimálne (nie povinné).
Ty si asi ešte lietadlom neletel, čo? Ono na check-ine musíš byť v najlepšom prípade pol hodiny pred odletom, ak nie dlhšie. A pri prílete sa tiež čaká na batožinu a tá doba nie je konštantná.
Jedniým riešením by bolo zaviesť pravidelnú dopravu na letisko v inteligentnom intervale bez väzby na prílety a odlety lietadiel.
Brno sa nevracalo k tradícii po krátkom stovkovom excese ale muselo stovkový rad uvoľniť pre prímestské linky IDS JMK. Deliť číslovanie autobusov a trolejbusov je blud.
Je vidieť, že mestá, ktoré nazývaš "archaickými", "nezmyselnými" a podobne si vážia sovjho zákazníka/cestujúceho a nepotrebujú mu motať hlavu.
"ešte by som spokojnosť verných zákazníkov spájal s nástupom cez predné dvere a na vybraných zastávkách aj počas celého dňa. zaplatil som dopravnému podniku za trojmesačník už v októbri a jeho vodiči ma nechávajú skoro každý večer mrznúť na zastávke, lebo nástup je len cez predné dvere. skutočne ma nezaujíma či dopravný podnik prevezie alebo neprevezie päť percent cestujúcich na čierno. jednoducho niekto nezaplatí cestovné v žiadnom prípade a nútiť ho k tomu všelijakými pascami s lístkami a dverami je skôr obťažovanie dlhoročných zákazníkov." Treba predsa minimalizovať únik tržieb! ?
Skrepkovej manžel v rámci podnikania už asi rok dodáva na úrad hygienické potreby. Podľa Gregu, ktorého zvolili do funkcie pred takmer rokom a pol, ide o zhodu okolností, že manželka teraz vyhrala konkurz na šéfovskú stoličku na úrade. Dodal, že Skrepkovej muž dodáva tovar O STO PERCENT LACNEJŠIE, ako predchádzajúci dodávatelia.
ešte by som spokojnosť verných zákazníkov spájal s nástupom cez predné dvere a na vybraných zastávkách aj počas celého dňa. zaplatil som dopravnému podniku za trojmesačník už v októbri a jeho vodiči ma nechávajú skoro každý večer mrznúť na zastávke, lebo nástup je len cez predné dvere. skutočne ma nezaujíma či dopravný podnik prevezie alebo neprevezie päť percent cestujúcich na čierno. jednoducho niekto nezaplatí cestovné v žiadnom prípade a nútiť ho k tomu všelijakými pascami s lístkami a dverami je skôr obťažovanie dlhoročných zákazníkov.
môže niekto namietnuť, že poďme teda na čierno cestovať všetci. na to vravím nie, ja si posledných pätnásť rokov cestovné vždy platím a aj v budúcnosti kupovať budem.
citát:
Bývalí pracovníci vzpomínají, že už koncem 80. let byl v Ikarusu zcela zastaven vývoj a na vyráběných autobusech se téměř nic neměnilo.
„Jezdili jsme dál na veletrhy a výstavy. Naši partneři se divili, že vystavujeme každý rok stejné autobusy. Moc jsem se tehdy styděl,“ přiznává János Irházy, který v závodě pracoval 13 let. Dnes je taxikářem v Budapešti. Závod tak skončil neslavně a značka autobusů Ikarus definitivně zmizí ze silnic
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kari
Inak pre tvoju informáciu - štandardný check-in je 2 hod - 30 min, u SkyEurope 2 hod - 40 min.