Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ešte dodám, že obrátka lietadiel v KSC je spravidla 30 minút, čo znamená, že pobyt busu na letisku by musel byť niekde medzi 40 a 55 minútami, čo môže byť asi pre DPMK problém.
Reakcia na: S499.1023 #29030:
mám isto nalietaných podstatne viac míľ ako ty najazdených kilometrov za volantom, to si buď istý. Porovnávať LHR (Heathrow), ale hoci aj Prahu s Košicami je smiešne. Ale keby si bol čítal môj príspevok poriadne, tak sa dozvieš, že som kritizoval príchody busov 25-35 min pred odletom. Mám za to (a lietam veľa), že optimálny príchod autobusu na letisko Košice je tak 50-60 min pred odletom a odchod autobusu cca 20-25 min po prílete.

Inak pre tvoju informáciu - štandardný check-in je 2 hod - 30 min, u SkyEurope 2 hod - 40 min.
Reakcia na: Isidor #28976:
Áno, končí. Frajerka pred 14 dňami nestihla lietadlo z Heathrow, lebo check-in trval dlhšie ako si plánovala. A nikto sa s ňou ani nebavil - k spiatočnej letenke za 100 GBP poplatok 140 GBP za prebookovanie letu. A to boli British Airways, u nízkonákladoviek je to ešte horšie, takže tie dve hodiny pokladám za optimálne (nie povinné).
Reakcia na: Kari #28971:
Ty si asi ešte lietadlom neletel, čo? Ono na check-ine musíš byť v najlepšom prípade pol hodiny pred odletom, ak nie dlhšie. A pri prílete sa tiež čaká na batožinu a tá doba nie je konštantná.
Jedniým riešením by bolo zaviesť pravidelnú dopravu na letisko v inteligentnom intervale bez väzby na prílety a odlety lietadiel.
Reakcia na: KVKV #28854:
V čom je trolejbus v Košiciach nosnejší než autobus?
Reakcia na: KVKV #28832:
Brno sa nevracalo k tradícii po krátkom stovkovom excese ale muselo stovkový rad uvoľniť pre prímestské linky IDS JMK. Deliť číslovanie autobusov a trolejbusov je blud.
Je vidieť, že mestá, ktoré nazývaš "archaickými", "nezmyselnými" a podobne si vážia sovjho zákazníka/cestujúceho a nepotrebujú mu motať hlavu.
Reakcia na: mišo #29022:
"ešte by som spokojnosť verných zákazníkov spájal s nástupom cez predné dvere a na vybraných zastávkách aj počas celého dňa. zaplatil som dopravnému podniku za trojmesačník už v októbri a jeho vodiči ma nechávajú skoro každý večer mrznúť na zastávke, lebo nástup je len cez predné dvere. skutočne ma nezaujíma či dopravný podnik prevezie alebo neprevezie päť percent cestujúcich na čierno. jednoducho niekto nezaplatí cestovné v žiadnom prípade a nútiť ho k tomu všelijakými pascami s lístkami a dverami je skôr obťažovanie dlhoročných zákazníkov." Treba predsa minimalizovať únik tržieb! ?

Re #29026 Isidor: Aj o dvesto keď sa dohodnú. 🙂
off-topic

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=17.12.2007/84793K

Skrepkovej manžel v rámci podnikania už asi rok dodáva na úrad hygienické potreby. Podľa Gregu, ktorého zvolili do funkcie pred takmer rokom a pol, ide o zhodu okolností, že manželka teraz vyhrala konkurz na šéfovskú stoličku na úrade. Dodal, že Skrepkovej muž dodáva tovar O STO PERCENT LACNEJŠIE, ako predchádzajúci dodávatelia.

ekonomické zázraky sa v tomto meste dejú ?
Reakcia na: dragula #29017:
Ja navrhujem 85ku. ? ?
Re #29024 *SOLARIS* maniak: a prečo nie najvytuningovanejší voz 94ku? ?
Reakcia na: Dispecer #29023:
asi 6289.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #29019:
Neplánuje HSMD zachrániť aj nejakú obyčajnú B 732jku? ?
Reakcia na: 5 #28997:
s týmto sa úplne stotožňujem.

ešte by som spokojnosť verných zákazníkov spájal s nástupom cez predné dvere a na vybraných zastávkách aj počas celého dňa. zaplatil som dopravnému podniku za trojmesačník už v októbri a jeho vodiči ma nechávajú skoro každý večer mrznúť na zastávke, lebo nástup je len cez predné dvere. skutočne ma nezaujíma či dopravný podnik prevezie alebo neprevezie päť percent cestujúcich na čierno. jednoducho niekto nezaplatí cestovné v žiadnom prípade a nútiť ho k tomu všelijakými pascami s lístkami a dverami je skôr obťažovanie dlhoročných zákazníkov.

môže niekto namietnuť, že poďme teda na čierno cestovať všetci. na to vravím nie, ja si posledných pätnásť rokov cestovné vždy platím a aj v budúcnosti kupovať budem.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #29019:
Vieme s urcitostou, odkial je 4082 povodne?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #29019:
Aha, tak to som netušil. Fajn, že tu ešte niekto rozmýšľa... ?
Reakcia na: dragula #29017:
4082 je už zachránený pre HSMD.
Reakcia na: 5204 #29016:
mohli by sa, trebárs 4082
Budu chýbať,priráastli k srdcu ? ? .a čo takto petícia "Zachránme košicke Ikarusy"? 🙂 ?
Reakcia na: eMareq #29014:
Keď vyradia posledný ikarus, Irisb skončil s MHD. ? ?
Irisb bude plakať. ?

Z maďarského závodu vyjely poslední ikarusy
http://www.novinky.cz/clanek/128938-z-madarskeho-zavodu-vyjely-posledni-ikarusy.html

citát:
Bývalí pracovníci vzpomínají, že už koncem 80. let byl v Ikarusu zcela zastaven vývoj a na vyráběných autobusech se téměř nic neměnilo.

„Jezdili jsme dál na veletrhy a výstavy. Naši partneři se divili, že vystavujeme každý rok stejné autobusy. Moc jsem se tehdy styděl,“ přiznává János Irházy, který v závodě pracoval 13 let. Dnes je taxikářem v Budapešti. Závod tak skončil neslavně a značka autobusů Ikarus definitivně zmizí ze silnic

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.