Keďže som sa v starších aktualitách dozvedel, že sa linka 23 menila k 1.11.2007 v súvislosti so zimným letovým poriadkom, dal som si námahu a porovnal si všetky príchody busov s odletmi a odchody busov s príletmi. Okrem toho, že taká polovica spojov ide od ničoho/k ničomu, pričom beriem do úvahy aj striedanie zmien na letisku, našiel som aj také perly: v X prílet z BTS 7.10, odchod 23 7.10. Prílet PRG 8.10, odchod 23 o 7.55. prílet PRG 13.10, odchod 23 o 13.10. Prílet VIE 14.35, odchod 23 o 14.40. Prílet BTS 18.00, odchod 23 o 18.10. Prílet PRG 20.15, odchod 23 o 20.10... . V opačnom garde (autobusy k odletom) je to o niečo lepšie, najmä ráno a dopoludnia, ale sú tam tiež 25-35 minútové rozdiely medzi príchodom 23 a odletom (=nepoužiteľné).
Čiže je možné konštatovať, povedané právnicky, že ak by boli zodpovední zamestnanci DPMK boli platení taxikármi, nekonali by inak. Košice tak zostávajú široko-ďaleko s absolútne nepoužiteľnou MHD pre spojenie s letiskom.
Čiže je možné konštatovať, povedané právnicky, že ak by boli zodpovední zamestnanci DPMK boli platení taxikármi, nekonali by inak. Košice tak zostávajú široko-ďaleko s absolútne nepoužiteľnou MHD pre spojenie s letiskom.
regeta