Od 2.11. do 21.12.2018 odstavený kvôli vadnému APU
Evidenčné číslo: | 6112 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Škoda 30 TrDG SOR | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj) | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 14035/075 | ||||||||||||||||||||
VIN: | TM9CDAJ6VFBSE3035 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 2015 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 6.7.2015 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 498 338 € | ||||||||||||||||||||
Depo: | Trnávka
Hroboňova (od 6/2024) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Oprava zadného čela po nehode firmou Zliner (2025) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303 BUSE BS 370 (960 × 540 px; V) BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) BUSE BS 310 (11 × 9 px white) | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
14TrM6226
Opravujú sa tam skvosty typu 6309 na bežnú tarifu, 6635 (aktuálne už nejaký čas streknutá RAL 3020), 6401 ktorá sa má zachovať namiesto 25 Tr (čo už by malo od dosť väčší zmysel)... a mimochodom, keď sa nám tu robí 6635, tak na čo liať peniaze do v podstate neopravitelnej 6617? Alebo len nápad ako 6635 totálne zhumpľovať, zošrotovať po skončení platností el. revízii, TK a potom zistiť, že na 6617 sa naozaj neoplatí robiť už nič a nakoniec tu bude aj tak 6607? 3:)
Žiadna nemožnosť opraviť Oerlikon i keby je výzbroj