Od 2.11. do 21.12.2018 odstavený kvôli vadnému APU
| Evidenčné číslo: | 6112 | ||||||||||||||||||||
| Typ: | Škoda 30 TrDG SOR | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj) | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 14035/075 | ||||||||||||||||||||
| VIN: | TM9CDAJ6VFBSE3035 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 2015 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 6.7.2015 | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 498 338 € | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Trnávka
Hroboňova (od 6/2024) | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Oprava zadného čela po nehode firmou Zliner (2025) | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303 BUSE BS 370 (960 × 540 px; V) BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) BUSE BS 310 (11 × 9 px white) | ||||||||||||||||||||
| Doplňujúce informácie: | nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
Len lunapark pre retro-šoto prevádzku tu musí byť pre šotoušov vo vedení podniku a mesta.
N/A
Ale báť sa netreba, čoskoro bude iná klíma mesta i vedenia DPB s názorom, že všetko lejme len do propagačných materiálov a v tomto prípade aj (pseudo)historičákov, ktoré obsadzujú údržbu a vykašlime sa na prevádzku. Nakúpime moderné vozidlá, bez zázemia údržby (kde rátam aj personál) a zhumpľujme ich. Však EU zaplatila