Od 2.11. do 21.12.2018 odstavený kvôli vadnému APU
Evidenčné číslo: | 6112 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Škoda 30 TrDG SOR | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj) | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 14035/075 | ||||||||||||||||||||
VIN: | TM9CDAJ6VFBSE3035 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 2015 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 6.7.2015 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 498 338 € | ||||||||||||||||||||
Depo: | Trnávka
Hroboňova (od 6/2024) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Oprava zadného čela po nehode firmou Zliner (2025) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303 BUSE BS 370 (960 × 540 px; V) BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) BUSE BS 310 (11 × 9 px white) | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
N/A
Ten koho napadlo robit 6401 ked opacnu logiku ( ked uz to musi byt ), by davala 6701 je samo o sebe verejne nepublikovatelny nazor.
A samotny fakt, ze 6309 ma byt spolocne so 6635 pouzita ako atrakcia aby sa uplne znehodnotili je tiez krasny prejav buducnosti v tom zmysle, ze este budeme radi za to ak nam nieco ostane.
Samozrejme, potom sa niet comu cudovat ze bezne premavkove vozy musia byt posielane na externe opravy ked vsetku zostavajucu pracovnu silu podniku vyzeru vozidla, pre ktore to minimalne teraz nema zmysel dokym si podnik nie je schopny opravit prevadzkovu vypravu bez nadbytocnych nakladov.