Od 2.11. do 21.12.2018 odstavený kvôli vadnému APU
Fleet number: | 6112 | ||||||||||||||||||||
Type: | Škoda 30 TrDG SOR | ||||||||||||||||||||
Builder: | SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj) | ||||||||||||||||||||
Serial number: | 14035/075 | ||||||||||||||||||||
VIN: | TM9CDAJ6VFBSE3035 | ||||||||||||||||||||
Manufactured: | 2015 | ||||||||||||||||||||
In service: | 6.7.2015 | ||||||||||||||||||||
Acquisition price: | 498 338 € | ||||||||||||||||||||
Depot: | Trnávka
Hroboňova (od 6/2024) | ||||||||||||||||||||
Overhauls and changes: | Oprava zadného čela po nehode firmou Zliner (2025) | ||||||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303 BUSE BS 370 (960 × 540 px; V) BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) BUSE BS 310 (11 × 9 px white) | ||||||||||||||||||||
Additional information: | low-floor vehicle, air-conditioned vehicle | ||||||||||||||||||||
Last records of service: |
|
N/A
Opravujú sa tam skvosty typu 6309 na bežnú tarifu, 6635 (aktuálne už nejaký čas streknutá RAL 3020), 6401 ktorá sa má zachovať namiesto 25 Tr (čo už by malo od dosť väčší zmysel)... a mimochodom, keď sa nám tu robí 6635, tak na čo liať peniaze do v podstate neopravitelnej 6617? Alebo len nápad ako 6635 totálne zhumpľovať, zošrotovať po skončení platností el. revízii, TK a potom zistiť, že na 6617 sa naozaj neoplatí robiť už nič a nakoniec tu bude aj tak 6607? 3:)
Žiadna nemožnosť opraviť Oerlikon i keby je výzbroj