Fleet number:6112
Type: Škoda 30 TrDG SOR
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Serial number: 14035/075
VIN: TM9CDAJ6VFBSE3035
Manufactured: 2015
In service: 6.7.2015
Acquisition price: 498 338 €
Depot: Trnávka
Hroboňova (od 6/2024)
Overhauls and changes: Oprava zadného čela po nehode firmou Zliner (2025)
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
5 Mar 2025 33/2
3 Mar 2025 33/2
2 Mar 2025 47/2
1 Mar 2025 64/2
27 Feb 2025 64/2
26 Feb 2025 47/6
25 Feb 2025 64/2
19 Feb 2025 33/2
18 Feb 2025 33/1
17 Feb 2025 33/5
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

trolejbus6207

Od 2.11. do 21.12.2018 odstavený kvôli vadnému APU

trolejbus6207

Od 16.12.2021 do 26.1.2022 odstavený kvôli poruche zadnej nápravy

trolejbus6207

Od 23.6.2022 do 6.4.2023 odstavený pre problémy so samovoľným zhasínaním APU (s pokusným vypravením 18.10., 29.10. a 25.11.2022)

trolejbus6207

Od 8.4. do 10.6.2023 odstavený pre problém s APU (štartovanie)
Súťaž na zhotoviteľa opravy vozidla 6112 po nehode vyhlásená. Odhadovaná cena opravy je 19900€.

https://josephine.proebiz.com/sk/tender/68016/summary
Reply on: Dadino #5:
Posledna sprava je o 33/2. No ziadne info o nehode. Vieme viac ?

Zberač mínusiek

Reply on: Petto #6:
Jedine to, čo je v https://josephine.proebiz.com/sk/tender/68016/summary/download/556525
Nevyzerá to vážne. Možno nejaké nacúvanie vo vozovni.

trolejbus6207

Reply on: Dadino #5:
Smutné, že takúto "drobnosť" nevieme opraviť vo vlastnej réžii 🙄
Trolejbus 6112 bude opravovať spoločnosť:
Zliner s.r.o., Tř. Tomáše Bari 283, 763 02 Zlín
Cena za opravu je 19 800 eur. Teda o 100 eur nižšia oproti odhadovanej.
Na opravu je max 90 dní. 🙂

https://crz.gov.sk/zmluva/11143502/?csrt=10536812344141727658&undefined=undefined

Zberač mínusiek

Reply on: trolejbus6207 #8:
Externalizovanie takýchto činností môže byť v niektorých prípadoch ekonomicky výhodné. Len potom nerozumiem, prečo to súkromníkovi vychádza lepšie aj so všetkou prepravou tam a späť, keď DPB je teoreticky dostatočne veľký podnik, aby si zázemie na takéto opravy držal - a keby aj nebol, aj vtedy by mohol voľné kapacity ponúkať na voľnom trhu. Ako mimochodom robí kopa ďalších DP. (*Alebo venovať aj údržbe historičákov, ehm.*)
Akože opravu za necelých 20k si nevieme spraviť doma, čítam fakt dobre? To ako unikátne sa poškodil?

Zberač mínusiek

Drsné zistenie, ak sú Ústredné dielne fakt v takom rozklade, že toto je lacnejšie voziť do Zlína.

trolejbus6207

Reply on: Zberač mínusiek #11:
Bohužiaľ, personálne sú ÚD v totálnom rozklade a náprava je v nedohľadne...
Reply on: Zberač mínusiek #11:
A mali by co robit ? Zase neopravujeme vozidla ani udrzbu nejako extra, len hasime havarky tj nevyjde lacnejsie ked to sem tam urobi dakto externe? Nemusime platit opravarov/servisakov na TPP😂
Reply on: Petto #13:
a tak pomaly kazdy tukanec musis riesit cez vyberove konania a postihnute vozidla len tak cakaju na ich ukoncenie....
(a teda neviem no, ale ak sa zamyslis nad potrebou mat nahrady za odstavene vozidla a spenazis ich napriklad formou prenajmu, tak mozno by Ti taky kmenovy zamestnanci az tak draho nevysli.... len to este okrem ludi potrebujes mat aj sklad nahradnych dielov, ktory sa aj na tie starsie vozidla akosi iniciativne nechal vypratat.....)

trolejbus6207

Reply on: Petto #13:
Venovali by sa údržbe vozového parku, však to je čistá tragédia, čo sa tu prezentuje pod týmto pojmom.
Reply on: Petto #13:
Ale tak aby si si pomaly najímal firmu aby ti išli vymeniť žiarovku mi príde choré...
Údržba je minimálna...
Reply on: trolejbus6207 #15:
To je tak... Najviac sa človek v skutočnosti pobaví akurát na fakte, že pracovisko ťažkej údržby je čisto chránenou dielňou pre historičáky, namiesto aspoň miestom, kde sa spravil hrubá oprava poškodených častí, ako napr. na 6112. Také čelo 6628, ktoré pristálo na 6624 sa tam zázrakom vymenilo a zázrakom boli aj ľudia.

Opravujú sa tam skvosty typu 6309 na bežnú tarifu, 6635 (aktuálne už nejaký čas streknutá RAL 3020), 6401 ktorá sa má zachovať namiesto 25 Tr (čo už by malo od dosť väčší zmysel)... a mimochodom, keď sa nám tu robí 6635, tak na čo liať peniaze do v podstate neopravitelnej 6617? Alebo len nápad ako 6635 totálne zhumpľovať, zošrotovať po skončení platností el. revízii, TK a potom zistiť, že na 6617 sa naozaj neoplatí robiť už nič a nakoniec tu bude aj tak 6607? 3:)

Žiadna nemožnosť opraviť Oerlikon i keby je výzbroj 😛 Len lunapark pre retro-šoto prevádzku tu musí byť pre šotoušov vo vedení podniku a mesta.
V tom pripade ako hovorite sa moze 6617 rovno definitivne zosediviet lebo podla tejto logiky je celkom jasne vidiet, ze 6635 nebola rozhodnuta nahodne, fakty celkom k tomu dost jasne smeruju.

Ten koho napadlo robit 6401 ked opacnu logiku ( ked uz to musi byt ), by davala 6701 je samo o sebe verejne nepublikovatelny nazor.

A samotny fakt, ze 6309 ma byt spolocne so 6635 pouzita ako atrakcia aby sa uplne znehodnotili je tiez krasny prejav buducnosti v tom zmysle, ze este budeme radi za to ak nam nieco ostane.

Samozrejme, potom sa niet comu cudovat ze bezne premavkove vozy musia byt posielane na externe opravy ked vsetku zostavajucu pracovnu silu podniku vyzeru vozidla, pre ktore to minimalne teraz nema zmysel dokym si podnik nie je schopny opravit prevadzkovu vypravu bez nadbytocnych nakladov.
Reply on: N/A #18:
Azda len opäť vytiahnem historicky najväčšiu katastrofu k tým 15tkam... 6604 a 6621... Bratislave by v zásade stačili obe v stave po GO, keď sa tu hráme na finančne nenáročné historičáky.
Reply on: 14TrM6226 #17:
Vidím, že máš vo všetkom jasno, nechceš vymeniť minimálne Kremeňa (maximálne Rybanského) na jeho fleku? 😂 😂 😂

trolejbus6207

Reply on: 14TrM6226 #19:
S týmto súhlasím, 6604 aj 6621 sa nemali predávať a bol by pokoj
Reply on: trolejbus6207 #12:
Aktuálne v nedohľade určite.

Ale báť sa netreba, čoskoro bude iná klíma mesta i vedenia DPB s názorom, že všetko lejme len do propagačných materiálov a v tomto prípade aj (pseudo)historičákov, ktoré obsadzujú údržbu a vykašlime sa na prevádzku. Nakúpime moderné vozidlá, bez zázemia údržby (kde rátam aj personál) a zhumpľujme ich. Však EU zaplatila🙃
Reply on: N/A #18:
Keby to bolo tak, ako to tu s 14TrM6226 prezentujete, tak by sme mali všetky historičáky dávno porobené 🙄
Reply on: 14TrM6226 #19:
U 6604 a 6621 je minimalne este celkom tragikomicky fakt ten, ze obe fyzicky existuju.

Cize by to taka tragedia nebola, ak by uz neexistovali.
Reply on: trolejbus6207 #23:
Hlavne si myslim, ze by nevznikli take je*ozy s prepacenim, ake sa deju teraz

Da sa vsetko ale s rozvahou, nakolko primarna funkcia podniku je stale prevadzka a udrzba beznych premavkovych vozidiel. Nebyt uz spomenuteho pana Kremena a dalsich ludi, tak istotne nemame nic lenze sme v situacii, kedy premavkove vozidla su v deficite a najviac to vidno na trolejbusoch, ci elektrickach.

trolejbus6207

Reply on: N/A #25:
A Ty si fakt presvedčený, že sa kašle na riadnu údržbu kvôli historičákom?
Reply on: trolejbus6207 #26:
Nie, narazam skor na podstav ludi. Dobre zrejme viete co sa dialo pocas covidu a po nom.

A tym ze sa tento stav dost ocividne nehasi, tak mozme byt radi ze stale nejakych ludi mame, ktori sa staraju o funkcnost.

Zberač mínusiek

Reply on: 14TrM6226 #17:
Keby sa tie historičáky aspoň vystavovali v nejakom priestore… čiže v múzeu. Takto sa s nimi verejnosť stretne do roka na 2-3 dni, a aj to iba ako ktoré vozidlo.