Výstavba a modernizácia trolejbusovej trate na Trnávke dočasne presmeruje niektoré linky.
Pre modernizáciu trolejbusovej trate na Rádiovej ulici bude od 27. októbra 2025 dočasne vylúčená premávka liniek 60 a 65 po tejto ulici a zároveň bude upravená trasa linky 96 na Trnávke. Zmena potrvá približne 6 týždňov.
- Linka 60 bude premávať za zastávkou Slovinská priamo po Rožňavskej ulici s obsluhou zastávok Pri strelnici a Depo Trnávka (konečná zastávka). Späť pôjde rovnakou trasou.
- Linka neobslúži zastávky v úseku Hanácka až Rádiová obojsmerne.
- Zastávky Hanácka, Spoločenská a Bulharská bude obsluhovať linka 61 a presmerovaná linka 96.
- Prestup medzi linkami 60 61 96 bude možný na zastávke Slovinská.
- Namiesto neobsluhovanej zastávky Rádiová odporúčame peší presun k zastávke Depo Trnávka na Rožňavskej ulici.
- Linka 65 pôjde medzi zastávkami Bojnická a Na križovatkách priamo po Galvaniho ulici.
- Zastávka Bojnická v smere k Stanici Vrakuňa bude mimoriadne obsluhovaná na Galvaniho ulici (nástupište F).
- Linka neobslúži zastávky Pri zvonici, Bulharská a Rádiová obojsmerne.
- Zo zastávok Bulharská a Pri zvonici bude možné použiť linky 61 a 96 s prestupom na linku 65 na zastávke Na križovatkách.
- Linka 96 pôjde medzi zastávkami Slovinská a Na križovatkách obojsmerne po Slovinskej a Bulharskej ulici, čím posilní premávku na Trnávke namiesto linky 60.
- Na odklonovej trase obojsmerne obslúži zastávky Hanácka, Spoločenská, Bulharská a Pri zvonici.
- Linka neobslúži svoje zastávky Depo Trnávka a Bojnická obojsmerne.
- Pri ceste do/z Depa Trnávka bude možné prestúpiť z linky 96 na linky 53 a 60 na zastávke Slovinská, resp. naopak.


lostrail
Podobne ak by si chcel pisat, ze nevieme urcit, co je kvalita a co nekvalita, tak to by sme sa mozno mohli bavit o tom, ci sa zalievka armovacky ma robit postupne, naraz a s akymi primesami, ale tu su veci, ktore nebiju do oci len uplnemu ignorantovi. Hadzajuce obluky na elektrickovej trati, rozchadzajuce sa krivo polozene dlazdice na zastavkach a podobne. Zaujimave, ze pri update fotkach zo zapadnej Europy nieco take nevidiet.
Zaroven stale si stojim za tym, ze by bolo fajn vediet, ci sa v ramci vyluky bude len rekonstruovat alebo aj stavat nova trat, bola by to pridana informacna hodnota toho clanku a na vysloveni takeho zelania nie je nic na hate speech, aky si tu predviedol. To sa ale tazko vysvetluje ludom, ktori sa drzia takej typickej postsoc zasady, ze "substratu treba len zakladne veci vediet".