Tak okrem najzásadnejšieho problému, že trolejbus je triedny nepriateľ Košíc, je tu aj ten, že trolejbusová trať Nad Jazerom nie je (a ani v žiadnom dojazdovom okolí – v prípade parciálnych). A takisto, trať je z väčšej časti neprejazdná, schodný úsek je len z Lingova na Nám. osloboditeľov. S tým by sa dalo niečo robiť, no v prvom rade k tomu chýba ochota od vedenia mesta...
Tak dajú sa ale chceme ničiť ten agregát pri pravidelnej premávke??? Teraz jeho využitie na ostrovnej trati je presne také ako má byť.. na núdzový presun ale už aj na linke 40 tie agregáty dosť trpeli a často sa kazili
30TrDg by sa dali využiť na L49, ktorá by sa mohla rovno predĺžiť z Trenčianskej na Grófsku nivu. L66 by sa mohla potom od Domkárskej inak pretrasovať. Do času kým sa nezrealizuje TT medzi Trenčianskou a Prievozskou a na Hraničnej.
Minulý rok sa tam testoval trolejbus z Prešova a to na trase Lingov-Nánmestie Osloboditeľov
Akože máme nadstav vozidiel a aj budeme mať keď sa spojazdniť trať v Mlynskej Doline ale kolko sa denne vypraví vozov na 32, odhadom 10? + 4-5 na Dlhé Diely...
Trat ma byt hotova do 9mesiacov podla zmluvy a tempo ktorym zacali je slusne. Snad im to vydrzi.
Klbovych autobusov mame aktualne (odhliadnuc od CP leto) dost nakolko sme usetrili vozidla z 59,95.
Trať bude skôr ako za rok. Typujem to tak na marec 2026.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.