Ak nevieme otáčať L3 na NLŠ bola by blbosť skrátiť ju po Centrum? Celodenne by robila okruh len jedným smerom (v špičke 4 min. interval), s tým, že v čase špičky (ráno aj poobede) bude doplnená o L13, ktorá by robila opačný okruh v centre (tiež 4 min. interval). Tým by sme ponúkli v úseku Rača -Blumentál int. 2 min. a tým čo chcú ísť ďalej resp. chcú prestúpiť, možnosť voľby Obchodná/Špitálska s 4 min.
Do Petržalky L1 interval podla potreby (3-4min).
Do Petržalky L1 interval podla potreby (3-4min).
si
a co sa tyka aj inych oblasti, iste si si mohol vsimnut ze kde mozem si kopnem do magistratu, ze objednavka dopravnych vykonov MHD ostava od polovice 90tych rokov rovnaka bez ohladu na to ze mesto sa medzicasom rozrastlo a jedne co sa robi su "optimalizacie" kedy akekolvek navysenie nedostatocnej kapacity niekde alebo zavedenie obsluhy neobsluhovanej oblasti je ruka s rukou sprevadzane redukciou niekde inde.... presne rovnako ako to bolo na prelome tisicroci, kedy sme ako o kus mladsi aktivisti sa snazili dosiahnut nejakych zmien, a starsimi pracovnikmi v dpb nam bolo vzdy jasne povedane, ze ak chceme niekde nieco pridat tak nevyhnutne musime najst nieco co sa tomu obetuje, ze inac to cez magistrat neprejde....a za ten cas sa teda vonkoncom v tomto nic nezmenilo; akurat v nultych rokoch boli na magistrate aj vo veducich funkciach a na pozicii primatorov ludia, s ktorymi bolo mozne komunikovat a pokial komunikacia bola podlozena argumentami a cislami, dalo sa aj dakam dopracovat (napriklad k tomu ze necakame stale na metro ale do petrzalky sa vybudovala elektrickova trat, aj ked s paradajkami na sturovej
dnes si toto pri tom ako si pocina nas PRimator a jeho funclub na magistrate neviem ani nahodou predstavit.....