Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mhr1 #181408:
Aj TV8 je lepšia výzbroj ako TV3. Problém je v tom, že sabto vtedy pojalo skutočne len ako výmena výzbroje bez GO a skultúrnenia interiéru. Ale dnes už nemá zmysel to riešiť, čoskoro doslúžia oboje, T3G aj T6.
Reakcia na: upravovač fotiek #181409:
Skôr za kačice, lebo ak by sa zriadila e7, pár by ich muselo jazdiť aj tam. Ale v podstate je to jedno. Každopádne na celodenkách by mali jazdiť najnovšie vozy, teda T3P a posledné T6.
Reakcia na: upravovač fotiek #181405:
Ak uz, tak skor spravit nejaku kolaj od Blumentalu okolo Avionu na Kriznu, aby sa za Blumentalom vedeli otacat skor ako cez Nam. SNP ci Nam. L. Stura posilove spoje do Race. A v pripade mimoriadnosti aj od Ruzinova ci Zlatych.
Reakcia na: Dave177 #181391:
A zasa sme pri dvoch linkách do Petržalky a zachovaní e7. Všetci to vieme, len magistrát nevidí, nepočuje (lebo nechce). Už som to tu písal, otvorenie novej významnej nosnej trate do najväčšieho sídliska na Slovensku sa má akože uspokojiť zvýšením výpravy električiek zo 100 na 103? Pri súčasnej úspore autobusov, čo je síce v poriadku, ale kde sú tie vzkm? Prečo neprešli na električky?!
Reakcia na: Mhr1 #181408:
Takže vymeniť platňové T6A5 a T3G+T3M? To by šlo.
Reakcia na: upravovač fotiek #181387:
Zabúdaš, že T6 majú zastaralejšiu el.výzbroj ako T3P, ktoré majú naviac GO. Takže reálne najmladšie (lebo GO) a s najmodernejšou výzbrojou sú T3P. Najhoršie sú T3G, lebo výzbroj nič moc a nemajú GO. Prečo asi Praha vyradila najprv T6 a T3P sú na rade až po nich? Takže vypravovanie T3P na celodenky je logické. Ja by som platňové T6 preradil na JD, keď aj tak nemôžu na e3 a jazdili by tiež na celodenkách. T3G by mali byť už len špičkové či záložné.
Reakcia na: Klepeto #181383:
Pozor! Keď bol 3-linkový variant, bol interval 12 min! 8 minút bol pri dvojlinkovom variante, teda už bez e11 + doplnené o špičkovú e7.
Ak nevieme otáčať L3 na NLŠ bola by blbosť skrátiť ju po Centrum? Celodenne by robila okruh len jedným smerom (v špičke 4 min. interval), s tým, že v čase špičky (ráno aj poobede) bude doplnená o L13, ktorá by robila opačný okruh v centre (tiež 4 min. interval). Tým by sme ponúkli v úseku Rača -Blumentál int. 2 min. a tým čo chcú ísť ďalej resp. chcú prestúpiť, možnosť voľby Obchodná/Špitálska s 4 min.

Do Petržalky L1 interval podla potreby (3-4min).
V rámci modernizácie Račianskej radiály by bolo vhodné vybudovať pri zastávke Hečkova odstavnú koľaj a spojky (za križovaním s Hečkovou, na strane čerpacej stanice). Aby sa mohla viesť špičková (skrátená) linka odtiaľ do mesta, resp. z mesta po Hečkovu. Na skrátených poradiach by bola premávka obojsmerných vozov. V meste doplniť koľajovú spojku na Jesenského, v smere proti hrotu. Špičkové poradia linky 3 by boli Hečkova - Jesenského (A, vedľa divadla).
Reakcia na: SotousBA #181403:
Presne tak a preto posilnenie iba po Vinohrady nedáva zmysel.
Reakcia na: Dave177 #181402:
Veľa cestujúcich je v zastávkach Záhumenice, Detvianska, Pekná Cesta, STN. Vinohrady, Mladá Garda, Riazanská, Ursínyho a Račko, Blumentál, tam nastupuje najviac ľudí
Reakcia na: SotousBA #181400:
Podľa mňa nie, lebo nerieši nedostatočnú kapacitu na úseku ŽST Vinohrady - Detvianska.
Reakcia na: upravovač fotiek #181394:
L3 by bola dobrá ak by jazdila cez SNP - Kapucínska - Tunel - Nábrežie a cez Šafko, najlepšie by bolo čo chýba na nábreži dvojkoľajka, potom by sa to riešilo inak, len treba trate vybudovať čo chýbajú v meste, keď sa stavia moc s MHD nepočítajú
Reakcia na: DueStage #181395:
Podľa mňa by bola dobrá táto varianta
Reakcia na: upravovač fotiek #181394:
V súčasnej situácii si neviem predstaviť otáčanie cez Nám. Ľ. Štúra. Poobede sú tam kolóny a kvôli cyklopruhu sa dlho čaká na voľno na odbočenie, na Šafku je cez špičku vypnutá preferencia, to sa nikdy nenapojí podľa grafikonu. A nevyzerá, že by to malo byť lepšie. To by skôr bola zaujímavá ta koľajová spojka na Jesenského.
Reakcia na: upravovač fotiek #181397:
Ty nie, ale DueStage v #181395 "aspoň v úseku Stn. Vinohrady"
Reakcia na: si #181396:
Preto ani nerátam s trasou po Vinohrady.
Reakcia na: DueStage #181395:
nuz len problem je ze L3 ma problem s poberanim uz na cernockeho/peknej ceste...
Reakcia na: upravovač fotiek #181394:
Úplne v pohode by sa celodenne na Račianskej uživila ešte jedna linka aspoň v úseku Stn. Vinohrady - Centrum. V centre by sa mohla točiť či už cez tunel, NĽŠ, prípadne cez obchodnú... Aj keď by možno chvíľu v centre viezla vzduch, aspoň trochu by to pomohlo zúfalej situácii na L3.
Reakcia na: Solider #181392:
A čo tak mať špičkové skrátené výkony linky 3 v trase Rača - Nám. Ľ. Štúra? Je to jediné miesto, kde by sa linka 3 dala nejako rozume otočiť. Podobne ako pri linke 4 by v zastávke Centrum bolo oznámené "Spoj pokračuje na konečnú zastávku Nám. Ľ. Štúra." Kto by to nepočul, tak by sa previezol a na Šafku by mohol prestúpiť a pokračovať do Petržalky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.