Reakcia na: Klepeto #181389:
nuz, len to ze vela podnikov skoncilo sposobilo pokles v smere rano smer raca a popoludni naopak, teda presne proti dopravnemu prudu obyvatelov danej oblasti...a co sa tyka aj inych oblasti, iste si si mohol vsimnut ze kde mozem si kopnem do magistratu, ze objednavka dopravnych vykonov MHD ostava od polovice 90tych rokov rovnaka bez ohladu na to ze mesto sa medzicasom rozrastlo a jedne co sa robi su "optimalizacie" kedy akekolvek navysenie nedostatocnej kapacity niekde alebo zavedenie obsluhy neobsluhovanej oblasti je ruka s rukou sprevadzane redukciou niekde inde.... presne rovnako ako to bolo na prelome tisicroci, kedy sme ako o kus mladsi aktivisti sa snazili dosiahnut nejakych zmien, a starsimi pracovnikmi v dpb nam bolo vzdy jasne povedane, ze ak chceme niekde nieco pridat tak nevyhnutne musime najst nieco co sa tomu obetuje, ze inac to cez magistrat neprejde....a za ten cas sa teda vonkoncom v tomto nic nezmenilo; akurat v nultych rokoch boli na magistrate aj vo veducich funkciach a na pozicii primatorov ludia, s ktorymi bolo mozne komunikovat a pokial komunikacia bola podlozena argumentami a cislami, dalo sa aj dakam dopracovat (napriklad k tomu ze necakame stale na metro ale do petrzalky sa vybudovala elektrickova trat, aj ked s paradajkami na sturovej
)dnes si toto pri tom ako si pocina nas PRimator a jeho funclub na magistrate neviem ani nahodou predstavit.....
Ale bežne necháva ľudí na zastávkach aj poobede (smer Rača)...

upravovač fotiek
Ináč máme celkom zaujímavú situáciu, kedy paradoxne mladšie T6A5 jazdia iba špičky a staré T3ky jazdia na celodenkách. Ale tak to asi vychádza, vzhľadom k tomu, kde sú aké vozy deponované.
DPB má vysúťažené aj dlhšie električky. Vyhrala to Škoda s nejakým modelom ktorý bude mať všetky podvozky otočné a dĺžku do 49 metrov. Viac zverejnené nebolo. Lenže aj keby DPB hneď teraz podpísal zmluvu, lebo by "dostal" peniaze, výroba, dodanie, schválenie atď. budú trvať roky. Račianska radiála nestíha už dnes. Čakať roky na nové, dlhé vozy znamená vyháňať ľudí do áut, keď sa do električiek nepomestia. Interval linky 3 musí byť skrátený teraz. Aj za cenu, že na linke 1 budú iba kačice. Aj tak na linke 1 nízkopodlažky vozia vzduch. Kapacite K2S na tej linke stačia.