Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mhr1 #175348:
Ináč, aké problémy mali s 15T? Ja viem že mali nejaké detské bolesti ale okrem toho som nepočul nič.
2001 porucha vozidla, smer vozovňa, s dielňou, že na linke 50 2563, smer OC Ul. M. Kukučína, predchádzajúca 50 - 3369 s nefunkčnou klímou...
*30 minút dozadu - neoodolalo mi správu.
NSka na L21. Tento tyzden som uz ozaj videl vsetko.
Reakcia na: Max #175380:
Vyzerá to tak, že sa tam stretli 3 poruchy a 2 ZV.
+ v parkovisku aktuálne k videniu aj dva automobilové veterány.
32 z hlavnej stanice na DD (3326) s odchodom 14:30 nepôjde pre poruchu vozidla. Okrem toho má poruchu aj spoj linky 61, staničné ZV išlo hradiť práve 61
Reakcia na: N/A #175376:
Viem o tom, ale to predsa nemôže byť problém zaškoliť ich aj na pedále. To by Praha vôbec nemohla prevádzkovať električky, keby vodiči neboli univerzálni. Veď vozy sa tam medzi vozovňami presúvajú úplne bežne a každú chvíľu.
Reakcia na: Solider #175377:
To je pravda, už nejaký čas majú noví vodiči oprávnenia na všetko čo jazdí.
Reakcia na: N/A #175376:
Väčšina nemá papiere ani na K2S. A to napriek tomu, že sa už v roku 2019 dohodlo, že všetci vodiči električiek budú preškolení na všetky typy a výluka v Karlovej Vsi sa mala využiť na to, aby sa vodičom potrebné oprávnenia postupne dorobili. Z toho však nič nebolo a ostalo to v rovine „kto chcel, si mohol urobiť“. A tak nastávajú skutočne nepochopiteľné situácie, že vodič električky z JD na sedavej zálohe nemôže ísť vystriedať na krasňanský výkon, pretože nemá papiere na žehličku alebo kačicu. Vraj však nedávno došlo alebo malo dôjsť k zmene, že už všetci noví vodiči v oboch vozovniach by mali mať oprávnenia na všetky typy. Ale aj ten zvyšok treba počas nasledujúcich výluk doškoliť.
Reakcia na: Mhr1 #175373:
Nedošlo kvôli tomu, že na JD majú vodiči papiere len na K2S, T3P a Škodovku. (starší aj na zrýchľovače a pod., ale noví už nie).
Reakcia na: Mhr1 #175373:
Ja neobhajujem výmenu T3P a T3G, lebo stále by si mal neúsporné žehličky v hlavnej role a električky ktoré dokážu rekuperovať by jazdili v obmedzenom režime. Teraz by to problém nebol lebo T3G sú v záverečnej fáze života ale v 2016 po dodávke nových električiek by som to vôbec nepovažoval za vhodné riešenie.
Reakcia na: Foltest #175367:
Rozdiel je taký, že ovládať vozidlo ľavou rukou je pohodlnejšie ako nohami pedále. Nič viac. Samozrejme nespochybňujem že toto je vec názoru.
Osobne nechápem, prečo dávno nedošlo k výmene T3G za T3P medzi vozovňami. 6 dvojíc T3G + jedna T3AS by bohato stačili na JD na výpravu v Pdšr. A keďže sa na JD odstavujú K2S určené na vyradenie, v Krasňanoch je dosť miesta na všetkých 11 dvojíc T3P.
Reakcia na: S499.1023 #175368:
Určite nie. Zle si ma pochopil, alebo som to zle napísal. T3 sú úspornejšie oproti T6 (tak som to myslel).
Reakcia na: Pe67 #175364:
Ja osobne nijako nespochybňujem existenciu T3P a jej hodnoty, to čo sám píšeš ohľadom T6 je pravda, proste keď ideš T3P, tak je to tichšie a modernejšie ako T6. Keby bolo na mne, tak T3P sú vo výprave každý deň a všetky súpravy a T6ku mať na výmenu, ale ja ani nikto z nás tu o tom nerozhoduje a keď je T6 výhodnejšia do výpravy, tak to je ich rozhodnutie. Ono už tá T3P má aspoň modernejšie vyzerajúci interiér, predsa len tie T6 so sebou nesú zub času v tom interiéri.
Reakcia na: LUKY 87 #175365:
Som zvedavý, či skončia niekde na Ukrajine.
Reakcia na: Foltest #175367:
Problém nie je v ničom. Niekto uprednostňuje to, niekto ono. Ale fyziologicky - v rukách máš väčší cit. V aute ich porrebuješ na krútenie kolieskom, v električke nie, tak načo do toho zapájať nohy? Tými stačí zvončekovať, pieskovať a ing. P. P. ešte aj mŕtvomužovať.
Reakcia na: Pe67 #175364:
Akože jazda s nožným radičom je úspornejšia?
Reakcia na: Pe67 #175364:
Vies mi, prosim, vysvetlit ako cloveku, ktory vzivote v elektricke nesedel, v com je problem s pedalovymi vozmi oproti rucnemu ovladaniu?
Reakcia na: Pe67 #175363:
Krasňany majú už onedlho ísť do kompletnej rekonštrukcie a po rekonštrukcii tam budú aj nové vozy. Predpokladám, že komplet výprava linky 3 bude z Krasňan.
Reakcia na: N/A #175356:
Na vyradenie sa momentálne odstavujú prioritne K2S.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.