2001 porucha vozidla, smer vozovňa, s dielňou, že na linke 50 2563, smer OC Ul. M. Kukučína, predchádzajúca 50 - 3369 s nefunkčnou klímou...
*30 minút dozadu - neoodolalo mi správu.
32 z hlavnej stanice na DD (3326) s odchodom 14:30 nepôjde pre poruchu vozidla. Okrem toho má poruchu aj spoj linky 61, staničné ZV išlo hradiť práve 61
Viem o tom, ale to predsa nemôže byť problém zaškoliť ich aj na pedále. To by Praha vôbec nemohla prevádzkovať električky, keby vodiči neboli univerzálni. Veď vozy sa tam medzi vozovňami presúvajú úplne bežne a každú chvíľu.
Väčšina nemá papiere ani na K2S. A to napriek tomu, že sa už v roku 2019 dohodlo, že všetci vodiči električiek budú preškolení na všetky typy a výluka v Karlovej Vsi sa mala využiť na to, aby sa vodičom potrebné oprávnenia postupne dorobili. Z toho však nič nebolo a ostalo to v rovine „kto chcel, si mohol urobiť“. A tak nastávajú skutočne nepochopiteľné situácie, že vodič električky z JD na sedavej zálohe nemôže ísť vystriedať na krasňanský výkon, pretože nemá papiere na žehličku alebo kačicu. Vraj však nedávno došlo alebo malo dôjsť k zmene, že už všetci noví vodiči v oboch vozovniach by mali mať oprávnenia na všetky typy. Ale aj ten zvyšok treba počas nasledujúcich výluk doškoliť.
Ja neobhajujem výmenu T3P a T3G, lebo stále by si mal neúsporné žehličky v hlavnej role a električky ktoré dokážu rekuperovať by jazdili v obmedzenom režime. Teraz by to problém nebol lebo T3G sú v záverečnej fáze života ale v 2016 po dodávke nových električiek by som to vôbec nepovažoval za vhodné riešenie.
Osobne nechápem, prečo dávno nedošlo k výmene T3G za T3P medzi vozovňami. 6 dvojíc T3G + jedna T3AS by bohato stačili na JD na výpravu v Pdšr. A keďže sa na JD odstavujú K2S určené na vyradenie, v Krasňanoch je dosť miesta na všetkých 11 dvojíc T3P.
Ja osobne nijako nespochybňujem existenciu T3P a jej hodnoty, to čo sám píšeš ohľadom T6 je pravda, proste keď ideš T3P, tak je to tichšie a modernejšie ako T6. Keby bolo na mne, tak T3P sú vo výprave každý deň a všetky súpravy a T6ku mať na výmenu, ale ja ani nikto z nás tu o tom nerozhoduje a keď je T6 výhodnejšia do výpravy, tak to je ich rozhodnutie. Ono už tá T3P má aspoň modernejšie vyzerajúci interiér, predsa len tie T6 so sebou nesú zub času v tom interiéri.
Problém nie je v ničom. Niekto uprednostňuje to, niekto ono. Ale fyziologicky - v rukách máš väčší cit. V aute ich porrebuješ na krútenie kolieskom, v električke nie, tak načo do toho zapájať nohy? Tými stačí zvončekovať, pieskovať a ing. P. P. ešte aj mŕtvomužovať.
Krasňany majú už onedlho ísť do kompletnej rekonštrukcie a po rekonštrukcii tam budú aj nové vozy. Predpokladám, že komplet výprava linky 3 bude z Krasňan.
Mhr1