Reakcia na: N/A #175376:
Viem o tom, ale to predsa nemôže byť problém zaškoliť ich aj na pedále. To by Praha vôbec nemohla prevádzkovať električky, keby vodiči neboli univerzálni. Veď vozy sa tam medzi vozovňami presúvajú úplne bežne a každú chvíľu.
Pe67
Inak to tu vážne ideme porovnávať zastaralú výzbroj TV3 u T6 versus TVprogress- jednu z najmodernejších výzbrojí? Praha dobre vedela čo robí keď T6-ky dala preč a T3-ky si nechali, jazdí ich tam docela dosť. A to tie pražské T3P nemajú ručný radič, ale pedále. Jeden z dôvodov je úspora el.energie.
Mimochodom mne ako cestujúcemu sa ďaleko lepšie cestuje v T3 ako T6. Mesiac - dva dozadu som sa viezol v 7837 aj 7839 aj 7845 a jazda v nich bola veľmi príjemná, plynulá. To sa o niektorých T6 nedá povedať, kadečo tam hrkoce. Asi 6mes.dozadu som išiel v 7924 a mal som pocit že sa rozsype za jazdy. Ani 7933-34 nič moc. Keby bolo na mne tak T6 by išli preč ako prvé. Ale áno, o vodičoch z Krasňan bolo už vtedy známe že najradšej jazdia s T6 a K2 a všetko ostatné je čisté zlo. Jednu vec ale uznávam, že T6 majú pohodlnejšiu kabínu vodiča oproti T3.
S tým že vodiči nenávidia pedálové vozy si ma dojal. Celých 13 rokov (takmer) som odjazdil na pedálových vozoch (zrýchľovač) a prežil som to (... iba som docela dosť zošedivel). Samozrejme keď vyšli prvé T3P tak to bola paráda, áno s ručným radičom to je oveľa pohodlnejšie. Inak aj prerábka dávno predtým na TV14 (7301-02) bola super, neviem ako dnes ale vtedy to bol dobrý voz.
Pokiaľ si myslel kontraverznou prerábkou 7303-04 tak áno, toto som nepochpil ani ja. Tá ma ale nejakú čudnú slovenskú výzbroj, navyše každý voz inú. Má to asynchrónne motory, tak som myslel že tam dajú TVeuropulse. Koĺko táto sranda stála radšej ani nechcem vedieť a voz samozrejme nejazdí.