Reakcia na: Marcelllooo #99778:
Konštatoval som, ktoré územia môže a ktoré nemôže ktorý systém obslúžiť. Topológia siete je daná súčasnou sieťou električiek a železníc a výhľadovými plánmi (ÚP a projekt TEN-T; oba materiály majú zatiaľ rovnakú hodnotu - všetko je len nakreslené na papieri). "rozvoj elektrickovej siete sa realne neuvazuje minimalne vo vyhlade 2030"
Týmto tvrdením popieraš územný plán mesta.
"Dalsim zlyhanim je fikcia prehnaneho rozvetvenia elinovej siete a umele potlacanie rozvoja vlakovej"
Kydy. Dolož, kde je rozvetvenie električkovej siete podľa ÚP prehnané a fiktívne a kde je umelo potláčaný rozvoj vlakovej siete.
"nerealny demagogicky ucelovy podvrh"
Len vyvrátenie tvojich nezmyselných a z prsta vycucaných tvrdení o výhodnejšej obsluhe Bratislavy vlakmi.
#99542: "sa snazim komunikovat slusne a na urovni. Budem v tom pokracovat nadalej. "
To si s tým rýchlo skončil.
Martin Fundárek
"Mestske vlaky budu taktovane nasledovne: Petrzalka - Filialka 10min, Petrzalka - Raca/Jur 20 min, Petrzalka - Trnava 30min."
Nie, nebudú. Vlaky na Jur pôjdu (v rannej špičke) v intervale 15 min., takže Petržalka-Filiálka môže byť 5 min., 7,5 min. alebo 15 min. Pozri Plán dopravnej obsluhy BSK.
"Tieto vlaky by ale mali koncit uz na Filialke, len niektore by zachadzali az do Petrzalky."
Na stanici so štyrmi koľajami veľa vlakov neukončíš.
"Elektricka neumoznuje variacie trate, to jej jeden z jej charakteristickych crt."
Ani vlak ani trolejbus. Táto črta je spoločná pre všetky závislé dopravné systémy (závislé na koľajovej trati, lane, troleji). Variácie trate umožňujú len autobusy (a duobusy - nemýliť si s trolejbusmi s pomocným pohonom, čo jazdia na Dlhých dieloch!)
"A ani rozvoj tam, kam ma ist NS MHD sa vo vyhlade 2030 realizovat urcite nebude."
Vlastníš krištáľovú guľu?