Reakcia na: draik #99716:
Aha, čiže ak som správne pochopil, tá 630-ka pôjde do Vajnor cez staré železničné priecestie (asi aby nemala až taký súbeh s 53-kou). Ak tam niekde pri tej ulici "Šinkovské" vznikne aj zastávka, predpokladám, že tým sa pre niektorých zlepší prístup aj k ŽST Vajnory.Cez to staré železničné priecestie teraz premáva Slovak Lines čo ide cez Vajnory, Čiernu Vodu, Slovenský Grob do Viničného (a niektoré spoje až do Pezinka -> napr. http://cp.atlas.sk/Route.asp?cl=S&tt=2&i=235&s1=876&s2=3799&p=AT ).
Keďže však 630-ka v tejto etape (na rozdiel od Koncepcie BID) nepôjde aj do Slovenského Grobu, zostane týchto zopár spojov Slovak Lines idúcich cez Vajnory zachovaných?
intony
Mestské vlaky, ktoré budú tvoriť NS MHD, to bude ten úsek Petržalka - Zlá Niva - Filiálka v 5 min. intervale (podľa mňa by bolo vhodné až po Predmestie, ale to je jedno), ostatné bude iba čisto "S-Bahn", ktorý bude v niektorých prípadoch zapojený do trasy NS MHD.
Nakoniec si "slovne spravitazuješ" celé železnice a budeš tvrdiť, že ešte aj motoráková linka R5 (bývala 155) bude NS MHD.
Čo sa týka Hlavnej stanice, ešte prednedávnom si vravel, že Hlavnú stanicu netreba obsluhovať týmto petržalským systémom, lebo už nebude taká Hlavná a teraz si odrazu privlastníš celú sieť železníc v BA a začneš tvrdiť, že NS MHD bude od Lamača po vlečky v Dimitrovke...
Pretože ti nevyhovuje už povedať, že NS MHD bude iba v jedinej trase a to Petržalka - Filiálka, pričom však električky obsluhujú veľký Zvysšok Mesta.
Ja som teda veľmi zvedavý, kto nastúpi v Petržalke na tvoj vysnívaný vlak a bude cestovať oblúkom cez Mladú gardu na Hlavnú stanicu a do Lamača. Vôbec to nie je rýchle spojenie (odporúčal by som ti porovnať časy linky 63 "Trnavské mýto - ŽST Lamač", 93 "Vyšehradská - HS, 95+13 "Vyšehradská - HS a nakoniec vypočítať R? "Rovniakova - Hlavná stanica cez Mladú gardu)
Veď je to horšie než cikicak 13-ka. ?
Odporné zavádzanie ?