zdravím,
dnes sa mi náhodou pritrafilo ísť výjazdovým spojom z Krasnian do Ružinova. Prekvapilo ma však, keď na Vazovovej vodič zastavil na zastávke Vazovova na Radlinského (ako stoja 3,5,7,11,17), kde nikto do Ružinova samozrejme nenastupoval.Teda zastávku na Vazovovej ulici (ako stoja 2,8,9) sme len obišli ? - pričom tam čakalo dosť ľudí aj smerom do Ružinova. Zaujímalo by ma, kto takú hlúposť vymyslel - alebo je to na vodičovi, kde zastane?
dnes sa mi náhodou pritrafilo ísť výjazdovým spojom z Krasnian do Ružinova. Prekvapilo ma však, keď na Vazovovej vodič zastavil na zastávke Vazovova na Radlinského (ako stoja 3,5,7,11,17), kde nikto do Ružinova samozrejme nenastupoval.Teda zastávku na Vazovovej ulici (ako stoja 2,8,9) sme len obišli ? - pričom tam čakalo dosť ľudí aj smerom do Ružinova. Zaujímalo by ma, kto takú hlúposť vymyslel - alebo je to na vodičovi, kde zastane?
Keď je niečo na hrane, to znamená, že ešte síce ako - tak vyhovuje, ale sa to môže veľmi rýchlo zvrtnúť do stavu, ktorý už vyhovovať nebude. Trolejbusy teda tento problém neriešia, lebo ich kapacita je plus mínus taká ako pri autobusoch. A opakujem, ja osobne neverím, že po dokončení Mlynských Nív sa tam presťahujú firmy z historického centra. Prečo? Lebo na to nevidím dôvod. Tam budú skôr firmy nové, ešte len vznikajúce. Ak nastane odliv cestujúcich do centra, tak len minimálny. ?
Ike
AKY JE ROZDIEL MEDZI ELEKTRICKOU A LAHKYM VLAKOM???
este stale si neodpovedal...
- ja vravim ze je to to iste, akurat elektricka ma sirsie moznosti napojenia na BA siet, jednoduchsiu realizaciu vystaby a jednoduchsiu obsluhu trate... k tomu jednoduchsia vystavba zastavok.. a k tomu este navyse moznost napojenia potencialnych elektrickovych vetiev...
- este sa ta opytam jedno.. keby sa staval lahky vlak, islo by na napojenie trate na siet ZSR a DPB by sa stal tak dalsim zeleznicnym dopravcom, nebolo by to prehnane zbytocne na to ze by to nemalo ziadny efekt?