Reakcia na: Marcelllooo #99348:
"Kapacita je na hrane - to ano, ale ze by nestacila je odvazne tvrdenie. A znovu sa budem opakovat - na hrane je len na niektorych relaciach, ktore v kratkej buducnosti maju odpadnut..."No vidíš. Sám priznávaš, že kapacita je miestami na hrane. To ale tiež nie je ideálny stav
Keď je niečo na hrane, to znamená, že ešte síce ako - tak vyhovuje, ale sa to môže veľmi rýchlo zvrtnúť do stavu, ktorý už vyhovovať nebude. Trolejbusy teda tento problém neriešia, lebo ich kapacita je plus mínus taká ako pri autobusoch. A opakujem, ja osobne neverím, že po dokončení Mlynských Nív sa tam presťahujú firmy z historického centra. Prečo? Lebo na to nevidím dôvod. Tam budú skôr firmy nové, ešte len vznikajúce. Ak nastane odliv cestujúcich do centra, tak len minimálny. ? "Navrhovana elektricka do Petrzalky takouto nie je - robi sa len preto, aby sa robila a aby sa odstranila stavebna uzavera v okolo Kanala, ked uz primator chodi po tych realitnych veltrhoch..."
A to máš odkiaľ takúto informáciu? ?
VLK
- v globálnom aspekte to ani netvrdím, ale v danej lokalite je to nosný systém dopravy...
Čo sa týka bodov NS:
- riešenie hlavnych (nosnych) dopravných prúdov -> u električky je tomu tak, aj keď nepokrýva všetky, ale nikde NS nepokráva všetky možnosti, ani v Londýne sa nedostaneš všade metrom...
- to súvisí aj s tým pokrytím sieťou....
Elektricka v Petrzalke bude aj tak len obsluhovat max. 20% jej obyvatelstva, ktori su v 10-minutovej pesej dostupnosti.
- nie je pravda... napr. koľko % obyvateľstva obsluhuje električka v Karlovke a predsa je nosným sytémom v danej oblasti - aj prostredníctvom doplnkovej trolejky DD - Molecova...
Tebou preferovaná trať je na tom rovnako...