Reply on: Emo #99391:
Kazdopadne je to zamienka aby sa LoLo urazil a neragoval.
Keď je niečo na hrane, to znamená, že ešte síce ako - tak vyhovuje, ale sa to môže veľmi rýchlo zvrtnúť do stavu, ktorý už vyhovovať nebude. Trolejbusy teda tento problém neriešia, lebo ich kapacita je plus mínus taká ako pri autobusoch. A opakujem, ja osobne neverím, že po dokončení Mlynských Nív sa tam presťahujú firmy z historického centra. Prečo? Lebo na to nevidím dôvod. Tam budú skôr firmy nové, ešte len vznikajúce. Ak nastane odliv cestujúcich do centra, tak len minimálny. ?
VLK
- v globálnom aspekte to ani netvrdím, ale v danej lokalite je to nosný systém dopravy...
Čo sa týka bodov NS:
- riešenie hlavnych (nosnych) dopravných prúdov -> u električky je tomu tak, aj keď nepokrýva všetky, ale nikde NS nepokráva všetky možnosti, ani v Londýne sa nedostaneš všade metrom...
- to súvisí aj s tým pokrytím sieťou....
Elektricka v Petrzalke bude aj tak len obsluhovat max. 20% jej obyvatelstva, ktori su v 10-minutovej pesej dostupnosti.
- nie je pravda... napr. koľko % obyvateľstva obsluhuje električka v Karlovke a predsa je nosným sytémom v danej oblasti - aj prostredníctvom doplnkovej trolejky DD - Molecova...
Tebou preferovaná trať je na tom rovnako...