Reply on: Emo #99396:
Asi mysli nieco ako S-Bahn. Kazdopadne to NIE JE riesenie. Ked sa uz predbiehame vo vahe, tak elektricka je lahsia ? ? A inak, navrhujem vyvinut T3 ZSR edition na siroky rozchod a zeleznicne napajanie a dat to na Rovniankovu, aby to jazdilo v plytkom tunelY a LoLo bude spokojny
Keď je niečo na hrane, to znamená, že ešte síce ako - tak vyhovuje, ale sa to môže veľmi rýchlo zvrtnúť do stavu, ktorý už vyhovovať nebude. Trolejbusy teda tento problém neriešia, lebo ich kapacita je plus mínus taká ako pri autobusoch. A opakujem, ja osobne neverím, že po dokončení Mlynských Nív sa tam presťahujú firmy z historického centra. Prečo? Lebo na to nevidím dôvod. Tam budú skôr firmy nové, ešte len vznikajúce. Ak nastane odliv cestujúcich do centra, tak len minimálny. ?
Ike
ale problem je v tom ze kapacitu to ma rovnaku ako elektricka, technologiu tiez... ale napojenie na ZSR siet by bolo vysoko neefektvine a zbytocne...