Reply on: Marcelllooo #99367:
a) A to že tam nie sú je dôvod? Nie. Ja predsa žiadam, aby mala električka v Bratislave i Petržalke aspoň takú charakteristiku, ako si spomínal. Niečo medzi autobusom a metrom.
b) Väčšia sieť plne preferovaných električkových tratí obslúži väčšiu časť mesta, ako dve trasy metra.
Väčšia sieť električkových tratí nestojí 100 miliárd, ako si dovolíš vravieť, pri nejakých vynútených nákladoch, ktoré by boli, okrem iného, pri tvojom hĺbenom metre v Dúbravke, Karlovej Vsi a Ružinove.
Načo teda plytvať 100 mld., keď môžeme mať iný perspetívne veľmi spoľalivý systém.
c) Máš pravdu, bude to jedným z hlavným ťahov, čo však mesto robí, rieši pre Petržalku aj druhý veľmi dôležitý prúd.
Týmto chcem nadviazať na reakciu #99363, kde som nechcel povedať, že sa majú koľaje na nábreží zrušiť, ale bolo to myslené tak, že by tadiaľ pre Karlovešťanov premával iba subsystém linky 133 ?, pretože prepravný prúd tam nie je až taký silný a električky by si nechal obchádzať historické centrum cez tunel a Obchodnú k Filiálke.
Je to presne to isté, čo chceš spraviť pre svoju drahú Petržalku. Chceš upreť, nie pravom zmysle slova, ľudom smer Staré Mesto a nechať aby sa čvachtali iba autobusmi/trolejbusmi do centra, alebo mestkým vlakom na Nivy.
d) Petržalka = Engerau
e) vyššie rozpísané.

Marcelllooo
Ako, ze si na to neprisiel sam?
Re #99360 intony: Ak sa na metro rezignuje, tak tu nebude nikdy nic.
Stale cakam na preukazanie tvojho tvrdenia, ze elina lepsie obsluzi mesto nez NS MHD.
Re #99361 intony: Ano, bude to len jeden z troch hlavnych dopravnych tahov. Preco sa neriesia aj ostatne sa musis spytat na magistrate, ja nie som ten spravny hrob na plakanie - ale zrejme to bude uplne prozaicky dovod: nedostatok financii.
Oblast Nivy bude spadova - vid Uzemny plan mesta Bratislavy.
Do centra ludom cestovat pomocou MHD nikto neupiera a ani to robit nebude. Kludne mozu ist autobusom, bude dostatocny, pre tento dopravny prud.
Re #99362 intony: Nepoznam geograficku lokaciu "Petrzlenka".
Re #99363 intony: Hlupost. Existujuce trate nie je nutne rusit - v pripade nedostatocneho vyuzitia ich staci nevyuzivat.
Rusit existujucu trat a nerealizovat planovanu trat s alternativnym riesenim nie je ekvivalentne.