Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #99324:
tak najlepsi by bol dobry interval s novymi vozmi.
Reakcia na: Majo #99316:
ale ved vravim ze eliny su ina vec... tam sa velmi technologie nemenia a proti historickemu vzhladu nic nemam 🙂 ale musis uznat ze tie nase CNG kraksne nie su ani zachovale historicaky ani pohodlne vozidla ktore by splnali kvality 21. storocia 😉
Reakcia na: Ike #99315:
ja som anketu na malej vzorke robil. vyslo mi, ze viac ludi chce lepsi interval so starymi vozmi ako horsi z novymi.
Reakcia na: Peon #99317:
Asi myslíš firmu KOSEC, tá čistí vybrané priestory vrátane niektorých zastávok. Ale rezort technickej infraštruktúry DPB tiež raz za čas čistí iné zastávky. Sú to tí istí, čo zbierajú koše. A oni majú rôzne autá, občas vidím ako nakladajú vrecia so smeťami aj do Favorita...
Reakcia na: Peon #99317:
"Upratovači? Akí? Tí, čo vyberajú smetné koše na zastávkach majú pokiaľ viem také nákladné vozidlo."

Ale niekedy jazdia aj na takom zelenom Formane (kombi verzia Favoritu). ?
Reakcia na: Ámos #99311:
Jasné, to som o Žiline písal. Toľko som tú vetu preštylizovával, že nakoniec vôbec nemuselo vyplynúť, že je to výsledok žilinského tarifného experimentu.
Reakcia na: Emo #99318:
Však do októbra to tak bolo. Namietal si vtedy?
Reakcia na: Valec #99299:
Pozri, keby bola v terajšej cene električenky zahrnutá aj nočná doprava, ja by som nič nenamietal. Ale Majo navrhoval zaviesť ešte zvlášť príplatok k električenke za ND. A to sa mi už nepáčilo (teda pokiaľ by ten príplatok mal platiť každý, kto má električenku bez ohľadu na to, či ND využíva alebo nie). ?
Reakcia na: Sati #99274:
Upratovači? Akí? Tí, čo vyberajú smetné koše na zastávkach majú pokiaľ viem také nákladné vozidlo.

A zastávky (okrem JCDecaux) čistí tuším nejaká firma patriaca pod magistrát, čo celkovo verejné priestranstvá čistí...
Reakcia na: Ike #99315:
V Budapeši do leta minulého roka jazdili v pravidelnej premávke ešte električky z roku 1939, teraz tam jazdia ešte stále dobre staré vozidlá (v BA by už boli určite historickými), ale nikomu to neprekáža, pretože jazdia často, rýchlo, sú čisté, spoľahlivé, v dobrom stave atď. Myslím, že cestujúcich nepriláka vozidlo ako také, ale služba, akú mu ponúkneš.
Reakcia na: Ámos #99314:
netvrdim ze za kazdu cenu (hoci to tak vyznelo)... ale aby chodili stale hrkace ikace kde bude 0% zaplnene miesta na statie, to je setrenie na nespravnom mieste... starymi ikacmi nikoho neprilakas...

inak bol by to zaujimavy namet na anketu, ci ludia uprednostnuju starsiee vozy a dobry interval alebo nove vozy a horsi interval
Reakcia na: Ike #99306:
to je taky ten kosicky sposob aj keby "na chleba nebolo". Coze mame interval v spicke na vacsine linkach 15minut. Hlavne, ze mame nove autobusy.... ?
Reakcia na: Ámos #99311:
Tie zdvojene odchody : Vzdycky su obidva spoje rovnomerne plne nikdy nejde jeden prazdny a druhy preplneny...
Reakcia na: Majo #99288:
A možno tam je aj strata zákazníkov na krátke vzdialenosti.
Re #99299 Valec: Ten 10% úbytok ročne je v BA?
Reakcia na: Ike #99298:
mna 900 Karosy nikdy neoslovili. Je to nieco ako felicia ohblovanym favoritom.
Nakup vozdiel v primestskej doprave bez klimy by mal byt pokutovany.

Re #99300 Majo: zdvojene spoje su chobotina logiky nahradenia klbaku solami v tom istom case. Ak poslem tie dve sola s odstupom 5 -10 minut cestujuci sa mi rozleju rovnomerne do oboch. Ak ich poslem naraz prvy voz je natrieskany a ten druhy poloprazdny.
Aj na L80 by sa v rannej spicke hodil klbak ale v sedle a poobede uz nie je tak potrebny. Tak lespie je mat rano interval 4minuty ako s klbakom 5 a v sedle 20.

Re #99302 Majo: Aj v medzivojnovom obdobi bol príplatok za jazdu v noci. Teda listok stal viac v noci ako cez den.
V kazdom pripade ak si kupim elektricenku mala by byt ND v cene. To ze si dopravca nedokaze spravit poriadok s ciernymi pasaziermi mna, platitela dani tomuto mestu a platiaci zakaznik, nemusi zaujimat a ani nezaujima. Je to Zahradnikov problem a vyriesil ho zle.

Re #99299 Valec: za poslednych 8 rokov DPB neprepravil kazdorocne o 10% cestujucich menej. Dokonca dnes prepravi viac ludi ako v roku 2000, ale zaroven menej ako v 1999.
Reakcia na: Majo #99308:
no tak tie sorky su klasicke 12m cize tak male nejsu...a tlacenice su ale to by nepomohol ani Ikarus ani nic...
Reakcia na: Majo #99304:
no neni lebo cestuje velmi vela ludi aj tak su rano vsetky 3 spoje preplnene a to chodi kazdych 5min a niektore su aj zdvojene..
Reakcia na: Ike #99306:
Myslím, že cestujúci by ocenili skôr Ikarus, ak by v ňom všetci sedeli, ako tlačenicu v malej SORke. Ak by SAD BA kúpila niečo nové kĺbové alebo aspoň 15-metrové, potom by som súhlasil...
Reakcia na: Ike #99264:
To boli tzv. "rozpadáky", vlaky, ktoré sa postupne cestou rozdeľovali.
Tak napríklad v GVD 1996/97 išiel v X z Lučenca Os 21451 v zložení 810+2xBaafx+810 do Utekáča, 810 do Poltára a Rimavskej Soboty, Baafx+810 do Poltára a 810 do Brezničky a Katarínskej Huty.
Zo Štúrova chodil v X vlak Os 12001 v zložení 751 (do Čaty), 810+3Baafx+810 do Levíc, 810+Baafx do Čaty a Šiah a 810 do Čaty.
V roku 1997/98 išiel v X vlak Os 12506, ktorý mal mať podľa obehov zloženie 851+Bix do Červenej Skaly, 851+2xBix+820 do Hnilca, 2xBix+851 do Nálepkova a 2xBix+851 do Gelnice mesta. Ale musím priznať, že keď som to fotil, tak to reálne malo "len" nejakých 9 vozidiel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.