Reakcia na: Ike #99264:
To boli tzv. "rozpadáky", vlaky, ktoré sa postupne cestou rozdeľovali. Tak napríklad v GVD 1996/97 išiel v X z Lučenca Os 21451 v zložení 810+2xBaafx+810 do Utekáča, 810 do Poltára a Rimavskej Soboty, Baafx+810 do Poltára a 810 do Brezničky a Katarínskej Huty.
Zo Štúrova chodil v X vlak Os 12001 v zložení 751 (do Čaty), 810+3Baafx+810 do Levíc, 810+Baafx do Čaty a Šiah a 810 do Čaty.
V roku 1997/98 išiel v X vlak Os 12506, ktorý mal mať podľa obehov zloženie 851+Bix do Červenej Skaly, 851+2xBix+820 do Hnilca, 2xBix+851 do Nálepkova a 2xBix+851 do Gelnice mesta. Ale musím priznať, že keď som to fotil, tak to reálne malo "len" nejakých 9 vozidiel.
Valec
To povedie k vyháňaniu cestujúcich na krátke trasy (radšej si prejdem 1-2 zastávky pešo ako by som si mal minúť ďalšiu jazdu za 10 Sk) a časom aj na stredné jazdy.... a nakoniec sa dopracujeme k tomu, že v priebehu pár (málo) rokov bude MHD využívať tak polovica tých čo dnes a ešte naviac poväčšine na jednorázové lístky, lebo však predplatné sa už ani neoplatia. ?
Pre zaujímavosť, ročný prepad počtu cestujúcich sa už dlhodobo (minimálne posledných 8 rokov) drží na úrovni 10% oproti predchádzajúcemu roku, prepad v tržbách z PCL je aj napriek rôznym tarifným úpravám (poväčšine cenovo smerom hore) cca 10-15%. ?
A tak sa pýtam, toto sme chceli Slováci? Toto? ? Tú službu máš predplatenú, a ak ju raz budeš potrebovať, tak ju môžeš využiť. Na to nemožno pozerať systémom, ja doplácam na iných, lebo sa nočákom nevozím. Čo všetko ja financujem a pritom nevyužívam (resp. využívam len čiastočne). ?