Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #99283:
ono to nie je len o primestskej doprave, vid Zilina, Trencin, PB... tam si bezny cestujuci skutocne pripada ako v 21.storoci...
Bratislava proste nema uroven sluzieb ani vozobeho parku na urovni MHD hlavneho mesta EU v 21.storoci
Reakcia na: Valec #99281:
Zachvilu bude mat uz cele slovensko pomaly lepsi vozovy park ako BA. Ale toto ani nie je vina DPB ale magistratu, ved na tu MHD sa fakt kasle...

ale ako cestujucemu je mi z toho fakt nanic, ked idem SL alebo SAD DS z Niv, kde su spolocnosti ako Turancar, SAD Nitra, SAD Trnava a vsetko je to moderny vozovy park (ak si odmyslim sem-tam nejaky SAD Lucenec zrychleny spoj do RA), moderne nove autobusy, kazda spolocnost ma svoj marketingovy dizajn a uz z dialky presne viem ktory autobus komu patri, vsetko v pohode... a pridem na MHD zastavku a tam piskajuce CNG vraky, TAM-BUSY a pod. a ked nie tak sice Solarisy ale v ohyzdnom natere.

Este viac ma trosku stve, ze uz dokonca aj niekde na lazy do Zazrivej bude chodit novy Sor, zatial co ja sa budem v BA vozit v CNG vrakoch...

Magistrat by mal pre mhd robit vsetko a nie nic...
Reakcia na: S499.1023 #99280:
A ešte aj T4, a plánuje sa aj nejaká T8 či niečo také.

Inak čo som sa tam vozil gumometrom, tak bolo celkom fajn, ale niekedy bol čas trávený vchodom do podzemia, alebo aj prestupom v podzemí, značný (t.j. niekoľko minút), a keď si zvážim rozlohu bratislavského "úzekeho hrdla", a zvážim si možnosť fungujúcej preferencie a preriešenia niektorých zastávok..... tak sa mi za momentálnej situácie to časové zdržanie oproti podzemnému prejazdu centrom zdá malé. Aj keď zasa je pravda, že v Paríži sa tých metrových liniek v podzemí križuje dosť veľa.
Reakcia na: Majo #98965:
Tak SORky sú potvrdené, ale dĺžku ani tu http://www.novinyorava.sk/?act=show&c_id=9024 nespomínajú.
Reakcia na: ivanbuto #99279:
No vidíš, na T1 - T3 by som aj zabudol. A práve v takých petržalkovitých štvrtiach ? . Ale zase to nie je NDS...
Reakcia na: S499.1023 #99277:
Hmm, ale v Paríži tiež električky zažívajú renesanciu, či nie?
Reakcia na: Ike #99271:
Valce mi vopred pokazil náladu na zajtrajšok 😞 . Tĺk príde z Paríže, z mesta kde nie sú električky ale zato je tam gumometro a RER a už bude ryčať, aké to je dobré...
Reakcia na: Martin Fundárek #99256:
?
Reakcia na: Ike #99230:
nie všetky spoločnosti združené v EM-Card-e si aj vzájomne uznávajú karty... slovenské čiary sú v EMCarde asi kvôli tomu, že majú nastavené uznávanie kariet medzi svojimi závodmi... takto to má veľa závodov... o jedinom fungujúcom clearingu viem na východe, týka sa to DPMP, DPMK, SAD KDS, PO, HU, MI a PP, je tam vraj aj BusKarpaty SL....
Reakcia na: Peon #99272:
to boli upratovaci ❗
Reakcia na: Martin Fundárek #99255:
Ta nahradna lod medzi Vytonou a Podolskou vodarnou je pre mna uplne neznama vec. Kedy to bolo? Su k tomu aj nejake fotky?

(A co sa tyka lodi ako integrovanej dopravy, zabudol si na mesto, kde az na jednu autobusovu linku su vsetky linky lodne - Benatky 😃 )
Dnes ráno som pri zastávke električiek "Záhradnícka" videl na chodníku odparkovaný tmavozelený favorit s logom DPB. Čo to mohlo byť za vozidlo a prečo tam bolo? Žeby ZV dispečingu? ?
Reakcia na: Valec #99270:
Uz sa tesim ako pride a bude nam davat rozumy z Pariza... nakoniec bude najefektivnejsie postavit z Petrzalky na Nivy kratky usek TGV ?

Re #99268 S499.1023: aha, dakujem, neuvedomil som si ze oni sa potom rozdeluju ?
Reakcia na: S499.1023 #99267:
Nezmizol, len sa išiel pozrieť ako to funguje inde. Viď posledný riadok v #98992.
Reakcia na: ivanbuto #99265:
To bolo pocas nejakej vyluky, ked nemohli chodit normalne cez Svätoplukovu, ale chodli po Mileticovej. Smerom od Rajskej nebolproblem - isli od Niv rovno po prievozskej a zabocili na Mileticovu a odtial doprava na zahradnicku kde sa napojili na svoju trasu. Opacnym smerom (z Trnavky) sa vsak na krizovatke Zahradnicka Mileticova neda odbocit dolava na Mileticovu, kedze tadial nejde vedenie, ale vrchari pripojili manipulacnu stopu co vedie do prava (smerom k Trnavskemu) a tadial sa 205 tocila cez Jelacicovu a isla potom rovno po Mileticovej smerom k Prievozskej.
Reakcia na: Ike #99264:
Asi nemohli. Jednako tie motory asi v takejto zostave nenependlovali hore-dole ale pokračovali aj niekam inam, kde by Bh-čko bez hnacieho vozidla substrát veľmi nepotešilo, jednak na mnohých obskúrnych tratiach nie je dovolené elektrické vykurovanie súpravy.
Reakcia na: Martin Fundárek #99263:
Len ho nedráždi ? . Ja myslím, že už pochopil, že na tomto fóre nebude so svojími bezobsažnými kecmi takou hviezdou ako na schôdzi domovej samosprávy a tíško zmizol...
Reakcia na: ivanbuto #99265:
keď premávala cez Miletičovu. V smere na Prievozskú nie je zatrolejované odbočenie Záhradnícka - Miletičova, preto musela najprv doprava na Jelačičovu ökolo.
Reakcia na: enumaelish #99110:
Ako to tá 205 chodila cez Jelačičovu? Nejako nerozumiem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.