Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: patrik #99285:
Vobec by som sa necudoval keby to bol jeden z dopravcov s najstarsim priemernym vekom autobusov...
busy nie su eliny, tie rekonstruovane vyzeraju a v podstate su ako nove so starym (klasickym ? ) dizajnom... no tie autobusy, to je katastrofa... drevene sedacky, ziadna tepelna izolacia, diery v podlahe... to je stroj casu, nie MHD hlavneho mesta...

Inak nemohol by dpb riesit problem s ND tak, ze by sa nocna doprava platila u vodica? vodic by tak mal prehlad o jedincoch v buse (mohol by urcitym jedincom zakazat vstup) a tiez by sa eliminovalo to, ze ked chcem legalne cestovat ND tak nemusim zohnat 44sk v minciach ☠ . Zaroven by SBSkar nemusel byt v busoch, ale stacilo ak by bol na kritickych zastavkach ND - Hl. Stanica, Trnavske, Patronka v pripade ze by nejaky agresivny ozraty jedinec nevedel pochopit prepravny poriadok a vodic ho nepustil do busu...
Reply on: Ike #99284:
sak este aj v skole na geografii pri doprave sme mali taku poznamku ze v Bratislave je vozovy park vratane MHD zastaraly.
Reply on: Ike #99283:
ono to nie je len o primestskej doprave, vid Zilina, Trencin, PB... tam si bezny cestujuci skutocne pripada ako v 21.storoci...
Bratislava proste nema uroven sluzieb ani vozobeho parku na urovni MHD hlavneho mesta EU v 21.storoci
Reply on: Valec #99281:
Zachvilu bude mat uz cele slovensko pomaly lepsi vozovy park ako BA. Ale toto ani nie je vina DPB ale magistratu, ved na tu MHD sa fakt kasle...

ale ako cestujucemu je mi z toho fakt nanic, ked idem SL alebo SAD DS z Niv, kde su spolocnosti ako Turancar, SAD Nitra, SAD Trnava a vsetko je to moderny vozovy park (ak si odmyslim sem-tam nejaky SAD Lucenec zrychleny spoj do RA), moderne nove autobusy, kazda spolocnost ma svoj marketingovy dizajn a uz z dialky presne viem ktory autobus komu patri, vsetko v pohode... a pridem na MHD zastavku a tam piskajuce CNG vraky, TAM-BUSY a pod. a ked nie tak sice Solarisy ale v ohyzdnom natere.

Este viac ma trosku stve, ze uz dokonca aj niekde na lazy do Zazrivej bude chodit novy Sor, zatial co ja sa budem v BA vozit v CNG vrakoch...

Magistrat by mal pre mhd robit vsetko a nie nic...
Reply on: S499.1023 #99280:
A ešte aj T4, a plánuje sa aj nejaká T8 či niečo také.

Inak čo som sa tam vozil gumometrom, tak bolo celkom fajn, ale niekedy bol čas trávený vchodom do podzemia, alebo aj prestupom v podzemí, značný (t.j. niekoľko minút), a keď si zvážim rozlohu bratislavského "úzekeho hrdla", a zvážim si možnosť fungujúcej preferencie a preriešenia niektorých zastávok..... tak sa mi za momentálnej situácie to časové zdržanie oproti podzemnému prejazdu centrom zdá malé. Aj keď zasa je pravda, že v Paríži sa tých metrových liniek v podzemí križuje dosť veľa.
Reply on: Majo #98965:
Tak SORky sú potvrdené, ale dĺžku ani tu http://www.novinyorava.sk/?act=show&c_id=9024 nespomínajú.
Reply on: ivanbuto #99279:
No vidíš, na T1 - T3 by som aj zabudol. A práve v takých petržalkovitých štvrtiach ? . Ale zase to nie je NDS...
Reply on: S499.1023 #99277:
Hmm, ale v Paríži tiež električky zažívajú renesanciu, či nie?
Reply on: Ike #99271:
Valce mi vopred pokazil náladu na zajtrajšok 😞 . Tĺk príde z Paríže, z mesta kde nie sú električky ale zato je tam gumometro a RER a už bude ryčať, aké to je dobré...
Reply on: Martin Fundárek #99256:
?
Reply on: Ike #99230:
nie všetky spoločnosti združené v EM-Card-e si aj vzájomne uznávajú karty... slovenské čiary sú v EMCarde asi kvôli tomu, že majú nastavené uznávanie kariet medzi svojimi závodmi... takto to má veľa závodov... o jedinom fungujúcom clearingu viem na východe, týka sa to DPMP, DPMK, SAD KDS, PO, HU, MI a PP, je tam vraj aj BusKarpaty SL....
Reply on: Peon #99272:
to boli upratovaci ❗
Reply on: Martin Fundárek #99255:
Ta nahradna lod medzi Vytonou a Podolskou vodarnou je pre mna uplne neznama vec. Kedy to bolo? Su k tomu aj nejake fotky?

(A co sa tyka lodi ako integrovanej dopravy, zabudol si na mesto, kde az na jednu autobusovu linku su vsetky linky lodne - Benatky 😃 )
Dnes ráno som pri zastávke električiek "Záhradnícka" videl na chodníku odparkovaný tmavozelený favorit s logom DPB. Čo to mohlo byť za vozidlo a prečo tam bolo? Žeby ZV dispečingu? ?
Reply on: Valec #99270:
Uz sa tesim ako pride a bude nam davat rozumy z Pariza... nakoniec bude najefektivnejsie postavit z Petrzalky na Nivy kratky usek TGV ?

Re #99268 S499.1023: aha, dakujem, neuvedomil som si ze oni sa potom rozdeluju ?
Reply on: S499.1023 #99267:
Nezmizol, len sa išiel pozrieť ako to funguje inde. Viď posledný riadok v #98992.
Reply on: ivanbuto #99265:
To bolo pocas nejakej vyluky, ked nemohli chodit normalne cez Svätoplukovu, ale chodli po Mileticovej. Smerom od Rajskej nebolproblem - isli od Niv rovno po prievozskej a zabocili na Mileticovu a odtial doprava na zahradnicku kde sa napojili na svoju trasu. Opacnym smerom (z Trnavky) sa vsak na krizovatke Zahradnicka Mileticova neda odbocit dolava na Mileticovu, kedze tadial nejde vedenie, ale vrchari pripojili manipulacnu stopu co vedie do prava (smerom k Trnavskemu) a tadial sa 205 tocila cez Jelacicovu a isla potom rovno po Mileticovej smerom k Prievozskej.
Reply on: Ike #99264:
Asi nemohli. Jednako tie motory asi v takejto zostave nenependlovali hore-dole ale pokračovali aj niekam inam, kde by Bh-čko bez hnacieho vozidla substrát veľmi nepotešilo, jednak na mnohých obskúrnych tratiach nie je dovolené elektrické vykurovanie súpravy.
Reply on: Martin Fundárek #99263:
Len ho nedráždi ? . Ja myslím, že už pochopil, že na tomto fóre nebude so svojími bezobsažnými kecmi takou hviezdou ako na schôdzi domovej samosprávy a tíško zmizol...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.