Reply on: Emo #99291:
ale tie karosy su napriek veku v dobrom stave, dvere priliehaju, brzdy nepiskaju, prevodovka nestrajkuje... i ked esteticky to nie je ziadna vyhra, stale je to podstatne (aj fyzicky aj esteticky) lepsie ako dpb karosyhttp://www.sadds.sk/img/karosa_c934_1+.jpg
ivanbuto
Inak čo som sa tam vozil gumometrom, tak bolo celkom fajn, ale niekedy bol čas trávený vchodom do podzemia, alebo aj prestupom v podzemí, značný (t.j. niekoľko minút), a keď si zvážim rozlohu bratislavského "úzekeho hrdla", a zvážim si možnosť fungujúcej preferencie a preriešenia niektorých zastávok..... tak sa mi za momentálnej situácie to časové zdržanie oproti podzemnému prejazdu centrom zdá malé. Aj keď zasa je pravda, že v Paríži sa tých metrových liniek v podzemí križuje dosť veľa.