Reakcia na: 810zssk #98894:
417 bol prvy experimento-ikarus rady 400 a ten mal previjacie... predtym to myslim bola len 1134 (neviem ake teraz cislo)...potom to boli Tambusy, ktore ale nemali plnograficke transparenty a raz sa zasekli a nevedeli to vypnut (nech zije matrixxx)... ale IK415/435 mali buse myslim uz od kupy, to jest hned po dodani im asi boli montovane...
realizovalo sa naraz vsetkych 12 variantov a tak si mozes vychutnat jazdu polozapustenym bezkoliznym variantom okolo vozovne rovniankova 14, prestupnym uzlom pseudometra na kamennom a takisto jazdu v hlbenom koridore po dubravskej a karlovesskej radiale... do ruzinova zial nemozes, lebo tam prebieha likvidacia trate, aby sa tam potom zasadil na polroka travnik a vybodavala fungl nova radiala... vsetko je to samozrejme realizovane sirokorozchodnymi obojmsmernymi lahko-tazko vlako-elektrickami, takze bacha, ked zle prehodis vyhybku mozes skoncit v Medzilaborciach
Marcelllooo
Re #98844 Emo: Tymi odborne sposobilymi osobami myslim napr. ing. Dullu, ing. Kocura a kolektiv z VUD, Dr. ing. Schlossera, Phd s kolektivom.
Dalsie rizikove faktory tu boli vela krat opakovane, odporucam ich v historii dohladat. Napriklad: barierovost, nevhodnost dopravno-urbanistickeho riesenia, bezkoliznost atd.
Re #98848 Ik: Presne tak, budem ta ignorovat a to az do doby, kym neopustis svoje neakceptovatelne neslusne a drze spravanie spravanie.
Re #98851 drink: To je tvrdenie, ktore si priam ziada o podporu odbornym stanoviskom. My mame k dispozicii odborne stanovisko (vyssie zmienenych odborne sposobilych osob), ze to tak nebude.
Re #98853 drink: Na zaklade coho si prisiel, co je lepsie riesenie? Lepsie riesenie pre koho a z akeho hladiska?
P.S. Preferencia sa odvija od dopravnej potreby. Ak ma pockat na zastavke 3 minuty dlhsie ale v cieli bude o 15 minut skorej, tak radsej pocka.
Re #98856 intony: Omyl. Presne tuto reakciu som cakal a musim priznat, ze si nesklamal. Rozdiel medzi podporvrchovym riesenim a zmenou elektricky na povrchu je ten, ze v pripade hlbeneho tunela sa vacsine krizovani vyhnes a nemusis robit prekladky.
Re #98875 enumaelish: Ja predsa presadzujem NS MHD, nie elektricku nie dualny system. O elektricke a dualnom systeme basni mesto, nie ja.
Re #98876 enumaelish: Realne to je, nakolko sa podari vyriesit vsetky technicke detaily neviem.