turbo: električky v Petržalke je dobrý nápad, ktorý by nestál toľko ako metro. Jednoduchšie, rýchlejšie a lacnejšie by sa zrealizoval. S tým súhlasím.
Ale myslím, že je utópia domnievať sa ako píšeš že:"nesmieme im nechat prejst aby ten most bol iba cestny - ako vsetky ostatne". Ten most je už naprojektovaný, stavba je na spadnutie a v tomto štádiu niečo meniť je nereálne.
Skôr si myslím, že už v tejto dobe by sa malo tlačiť, aby rekonštrukcia Starého mosta (rozumej výstavba nového mostu na jeho mieste, lebo ten pôvodný most rekonštruovať nemá cenu, ten už nespĺňa žiadne parametre) mala v sebe obsahovať aj trať pre električky.
Ale myslím, že je utópia domnievať sa ako píšeš že:"nesmieme im nechat prejst aby ten most bol iba cestny - ako vsetky ostatne". Ten most je už naprojektovaný, stavba je na spadnutie a v tomto štádiu niečo meniť je nereálne.
Skôr si myslím, že už v tejto dobe by sa malo tlačiť, aby rekonštrukcia Starého mosta (rozumej výstavba nového mostu na jeho mieste, lebo ten pôvodný most rekonštruovať nemá cenu, ten už nespĺňa žiadne parametre) mala v sebe obsahovať aj trať pre električky.
COLOR
Inak tie infos o vyluke v Raci Pi-Ne uz vydala SITA tak preto sa pytam.
No a este jeden dodatok: vozy: PePa vcera 7829, predvcerom 7921+22 (nie som si isty); Beus vcera 7845+46 a predvcerom 7923+24 (ARDO).
No a este podakujem jednej vodicke na 7079 (tusim) ze tak krasne kotlovala dnes doobeda medzi zastavkami Ursinyho a Rackom, co nam zlepsilo cas na orientaku
PS Co trabusti trabustia pri Florianovi a naco vymienaju vyhybku na Vazke? Ved bola dobra!! Ta co tam je teraz je podla zvukov horsia nez ta predtym.