Reakcia na: 810zssk #96250:
ak som dobre počul, tak zahradkar niekde v tv vyhlásil (myslím, že v súvislosti s plamennou karosou), že idú tento rok vypísať tender na 20 (!) kĺbov....

Re #96303 Martin Fundárek:
v tomto prípade nie je dôvod budovať otočky v meste, veď trate Obchodná - Špitálska už reálne existujú... Ale to bol len taký nápad ?
Re #96343 aNTI:
k prvému bodu: a čo linka 180? ? či sa jej obsadenosť už zvýšila? ?
Re #96511 Marcelllooo:
takže pokiaľ pôjde elina okolo Rovniankovej, je nevhodná, ale ostatné radiály sú v poriadku? Podľa týchto argumentov zrušme všetky elinové trate a nasáčkujme do BA busy...
Veď určite sa ani tým, ktorí bývajú na Vajnorskej, prípadne Detvianska/Hybešova či v dúbravských panelákoch nepáči, že im chodí elina pod balkónmi/oknami a určite "je barierova, vadi vizualne, nie je ekonomicky ani dopravne opodstatnene dopravne naroky riesit elektrickou". Ťažisková linka 59, čo chodí medzi 5 a 8:15ou hod. dovedna 9-krát a potom premáva až po 13tej? To snáď myslíš ako vtip, nie? A súčasná 98čka sa minimálne pri Technopole križuje s plánovanou traťou, takže týmto radšej neoperuj...
Re #96599 Mikimaus:
ten "tunel" nemal byť v úvodzovkách? ?
Technopol
1a) myslel som plytký tunel ,čo Vám zrejme mohlo byť jasné z citovaného - neodpovedali ste
1b) v otázke bolo či zástavba developerom (ktorý má ako "protislužbu" zakryť trať) už nie je barierny efekt + zahustenie výstavby (mimochodom zvýšené náklady si developer poväčšine nahradí väčšou/vyššou/hustejšou zástavbou) - neodpovedali ste
2.) No asi o ekonomike viete ... a opäť KLAMETE.
Pri rekonštrukcií potrebujem dve položky X (peniaze na udržbu súčasnej trate) + Y ( peniaze na prestavbu)
Pri novom systéme potrebujete X (peniaze na udržbu súčasnej trate) + Y (peniaze na rekonštrukciu niektorých častí starej trate) + Z ( nová trať)