Ad Marcelllo už mi to nedalo a musím reagovať ,že i ked viete niečo o doprave, tak ste sem neprišli diskutovať , ale hádať sa a obhajovať len a len svoje postoje bez možnosti ústupu:
1. Re #96511 Marcelllooo: Sám sebe odporujete a tvrdíte:
na jednej strane " Z dovodov hlukovych, bezpecnostnych, barierovych a dalsich......... ktore zahrna ochranu regionalneho biokoridoru, ktorym je Chorvatske rameno"
a na druhej strane: ....tzv. plytkom tunely, pricom z casti by tunel a jeho prekrytie mali financovat investori, ktory budu mat po trase DEVELOPERSKE PROJEKTY. Zaroven sa vyriesi prekrytie a uprava povrchu aby bol .....
Moja otázka znie: 1. V čom je polozapustený variant menej barierový 2. Ako môže developérsky projekt (ktorému ide len a len o zisk !!! ) prispieť k zlepšeniu a či nová zástavba (developerom) už nieje barierny efekt !
mimochodom električka by odbremenila tieto spoje: 59, 78, 83, 93, 95 + z časti 88 a 92
2. Re #96512 Marcelllooo: Ekonomika asi nie je vaša silná stránka a navyše zavádzate ! Ono totiž starú sieť bude tak či tak treba buď udržiavať alebo rozobrať, čiže namiesto iba rekonštrukcie starej ( niektoré z komponentov sa môžu znovu použiť pri rekonštrukcií resp. recyklácií), budeme stavať úplne novu + udržiavať/demolovať starú - takže ak tvrdíte že je to ekonomicky výhodnejšie KLAMETE !!! (toto isté platí pre tunel vs most cez Dunaj - kde sa mimochodom 85% môže využiť z EU fondov vďaka koridoru VII Dunaj)
3. Vďaka Vašim postojom k ostatným diskutujúcim (zaujímavé že ignorujete práve tých, ktorí sú z tu píšucich asi najkompetentnejší) sa teším na štádium keď už budete ignorovať všetkých t.j sem prestanete prispievať.
1. Re #96511 Marcelllooo: Sám sebe odporujete a tvrdíte:
na jednej strane " Z dovodov hlukovych, bezpecnostnych, barierovych a dalsich......... ktore zahrna ochranu regionalneho biokoridoru, ktorym je Chorvatske rameno"
a na druhej strane: ....tzv. plytkom tunely, pricom z casti by tunel a jeho prekrytie mali financovat investori, ktory budu mat po trase DEVELOPERSKE PROJEKTY. Zaroven sa vyriesi prekrytie a uprava povrchu aby bol .....
Moja otázka znie: 1. V čom je polozapustený variant menej barierový 2. Ako môže developérsky projekt (ktorému ide len a len o zisk !!! ) prispieť k zlepšeniu a či nová zástavba (developerom) už nieje barierny efekt !
mimochodom električka by odbremenila tieto spoje: 59, 78, 83, 93, 95 + z časti 88 a 92
2. Re #96512 Marcelllooo: Ekonomika asi nie je vaša silná stránka a navyše zavádzate ! Ono totiž starú sieť bude tak či tak treba buď udržiavať alebo rozobrať, čiže namiesto iba rekonštrukcie starej ( niektoré z komponentov sa môžu znovu použiť pri rekonštrukcií resp. recyklácií), budeme stavať úplne novu + udržiavať/demolovať starú - takže ak tvrdíte že je to ekonomicky výhodnejšie KLAMETE !!! (toto isté platí pre tunel vs most cez Dunaj - kde sa mimochodom 85% môže využiť z EU fondov vďaka koridoru VII Dunaj)
3. Vďaka Vašim postojom k ostatným diskutujúcim (zaujímavé že ignorujete práve tých, ktorí sú z tu píšucich asi najkompetentnejší) sa teším na štádium keď už budete ignorovať všetkých t.j sem prestanete prispievať.
Ámos
Re #96471 810zssk: jj ? napise clanok a potom nam ho dava ako dokaz ? ?
Re #96474 810zssk: musis vygooglit, na sme je zrejme len to, co som sem dal.
Re #96488 intony: asi tak ako je to vo Viedni na Sudtiroler platz.
Re #96500 Marcelllooo: Ty mas skutocne pocit, ze ti ludia co dlhe roky planovali rozvoj tohto mesta, len proste zobrali mapu a nanom nacmarali kade asi by mohlo ist metro. Kde v sebe beres tu odvahu povysovat svoje neodborne myslienky nad dlhorocnu pracu odbornikov v danej problematike?
Re #96506 stevo: Ziadnu. Dnes dokazes kupit auto lacnejsie, cca rovnako hospodarne a nato, ze bude mat 15 rokov pravdepodobne aj bezpecnejsie.
Re #96508 Marcelllooo: ? ? perly ? ? jj to mas pravdu, co povies sama perla.
Re #96511 Marcelllooo: Hm ing. Lunaxacek. Skutocne myslis toho co bol pred rokom 2002 velky zastanca metra a o elektricke nechcel ani pocut?
Re #96511 Marcelllooo: A z akeho dovodu nemoze byt elektricka v plytkom tunely?
Skutocne mas pocit, ze vacsie a tazsie kolajove vozidlo bude menej hlucne ?
Metro/vlak ci co to chces nevadi vizualne. Ci prenich vybavis inzinierov z Romulanskeho imperia a vybavia ti ho maskovanim?
Novy system by si postavil v celom meste do 5 rokov? Ked tvrdis ze elektricka v meste konci a metro by nekoncilo?
Nie, elektricka by pretiahla aj ludi z 59, 98 ale aj 93/94 (podla oblasti)
Re #96512 Marcelllooo: prestavba starej je teda lacnejsia oto, ze nemusi stavat nove tam, kde uz mas vyhovujuce stare.
Re #96518 intony: posledny otvoreny 3,9km usek na trase metra C v Prahe stal 7,5mld. CZK cize 9,75mld Sk. Budovany bol v rokoch 2000-2004, cize aj ceny su z tohto obdobia.
Re #96519 Marcelllooo: Opakujem 8mld je predpokladana cena aj s nakupom elektriciek v hodnote cca 2,5mld Sk. 1,5 mld by mala stat reko Stareho mosta, ktory tiez musi prejst rekonstrukciou, ci bude tunel alebo nie.