Reakcia na: Marcelllooo #96554:
1. cize lektricke nejake fyzikalne zakony zakazuju jazdit po povrch potom co uz jazdila v plytkom tunely?
2. Nemas ani len potuchu akym sposobom sa bude rekonstruovat Stary most, inak by si nenapisal to co si napisal.
3.EU dala na budovanie tunela pod Bratislavou 140mil. Eur. To je 4,7mld. A to nestaci. Predpokladane naklady su 12mld. Mas pocit, ze nas premier da Bratislave 7mld korun.
5. Nie, stat a ZSSK nefinancuje mestsku hromadnu dopravu. mesto Bratislava sa bude musiet podielat na financovani strat vo verejnom zaujme.
6. s 59 sa kruto mylis, lebo to bude linka, ktora sa bude rusit ak bude v Petrzalke elektricka.
Co sa stane ak sa tunel stavat nebude. Ak sa ten projekt zastavi pre neopodstatnenost? Ma Bratislava cakat kym dostane pociatocnych cca 20mld Sk aby si mohla postavit metro z Janikovho dvora na Kamenne namiestie?
intony
- Električku je možné na istých miestach rovnako prekryť.
- Viem.
- Kto hovorí o estakádnej trati? Povrchová a polozapustenú trať je možné postaviť esteticky (viď Barrandov, aj keď mne sa vôbec nepáči)
- Cieľom koľajového systému je dostať časť ľudí z IAD do MHD. IAD treba z centra mesta, ktorým Starý most bezpochyby je vytláčať, nie kvôli IAD budovať drahý tunel popod Dunaj.
- Petržlenkárom pribudnú viaceré priame spojenie kapacitnou dopravou.
- Zatiaľ čo majú peší na Starom moste iba úzku lávku, potom sa bude jednať o široký chodník s cyklotrasou.
- Lacnejšie riešenie to je, pretože odpadá nákladné budovanie tunela pod Dunajom mestom.
- Lacnejšie je to už len z toho dôvodu, že prímestské jednotky a metro je drahšie aj čo sa týka vozidiel i údržby.
- Ešte raz podotýkam, že sa získajú nové priame spojenia. V Dúbravke poberajú väčšiu časť cestujúcich električky alebo linky 34+83? Ten istý prípad.
- Odbremenila by sa 93, pretože aj ľudia zo stredovej línie Petržalky cestujú na stanicu. To isté platí o ostatných. Električka odbremení minimálne toľko ak nie viac ako "NDSTEN-T" v strede Petržlenky.
- Účelom NS MHD by malo byť odbremenenie celej MHD, vrátane spojenia na stanice.