Reakcia na: Marcelllooo #96511:
Električka totiž (poradie ľubovoľne):- je menšia bariérová prekážka vo voľnom pohybe ako bežná štvorprúdová cesta s ktorou sa v strede Petržalky počíta
- tichšia než klasický vlak a metro
- v mnohých mestách výrazný mestotvorný prvok
- akonáhle sa dostane do mesta, mohla by vojsť do podzemia a napojiť sa na trasu zakotvenú v ÚP
- odstavenie Starého mosta upokojí IAD na Šafárikovom námestí, zároveň sa rozšíri pešia zóna smerom Sad Janka Kráľa
- lacnejšie riešenie, napriek tomu, ani na to mesto Bratislava nemá dostatočný obnos financí
- sa môže vetviť na Hlavnú stanicu, do Rače, Karlovej Vsi, na Vajnorskú, podzemný koridor TEN-T nie
- odbremenila by aj 93, 59, 98, keďže linky sa budú vetviť.
Ako odbremení TEN-T linku 59 a 98, keďže trasa vedie na Trnavské mýto a nie na Hlavnú stanicu a NDS zakreslený v ÚP?
Poprosím v tejto otázke neignoráciu, jasnú a nespochybniteľnú odpoveď.
Martin Fundárek
Ja som ti to príspevkom #96301 vyvrátil, načo si ty reagoval, že "Lenze zmena trasy v centralnom komponente toho vela neriesi a je zmenou cisto formalne-matematickou, nie zmenou, ktora by prinasala kvalitu do dopravneho riesenia." #96336) A na úrovni "Ale my nelynčujeme černochov" diskutovať odmietam.
Netvrdil si, že si odborník na dopravu, ale že si odborník na siete #95594, #95623).
A musíš si uvedomiť, že tu nediskutuješ s poslancami, ktorí (česť výnimkám) vedia o doprave veľké guľové, ale s ľuďmi, ktorých neoblbneš nejakými odbornými výrazmi, ktoré si kdesi vyčítal a teraz sa nimi ohnáňaš, miestami úplne mylne.
Mimochodom, svojím prístupom v diskusii mi pripomínaš Aquilu. Tiež tvrdo obhajoval svoje postoje a odmietal uznať, že sa mýli. A zaujímavé je, že jeho nick a tvoje priezvisko sú oboje pomenovaním vtáčích druhov. Nie ste náhodou jedna a tá istá osoba?