Reakcia na: Valec #95595:
Tak to sa brutalne mylis. Nielenze magistrat uzko spolupracuje s MDPT SR, sekcia zeleznic na tomto projekte a suvislostiach medzi TEN-T17 (hej, moja predchadzajuca chyba z nepozornosti ? ) ale sa s nimi od zaciatku uvazuje ako o nadvaznych projektoch, nakolko by mali vyuzivat minimalne spolocny tunel, ak nie aj celu infrastrukturu zeleznicnych kolaji...Nie, Petrzalka nie je cela BA, ale je to jej cela tretina... A dalsia tretina ja v Ruzinove a Novom meste... A do Ruzinova a Noveho mesta sa presuva aj centrum mesta. Navyse sa uvazuje s tratou az do Trnavy, takze by uvedena trasa riesila viac nez polovicu dopravnych potrieb Bratislavy nielen z mestskeho hladiska, ale i z hladiska celeho regionu... Nehovoriac, ze tato linia je jednou z tras uvazovaneho metra, takze uz bude stacit dobudovat Z-V vetvu z Dubravky niekam ku letisku s okruhom pod centrom mesta a mame to komplet...
Znovu odporucam http://www.rovniankova14.sk/docs/nsmhd/studia_zeleznice.doc
Marcelllooo
Samozrejme, ze mi ta nastudovana sietova optimalizacia udrela do hlavy a ostala tam zaryta v pamati, lebo tak to je spravne robenie dopravnych rieseni, ktore prinasa vsestranny uzitok (a pouziva sa vsade tam, kde doprava funguje). Skor ma prekvapuje, ze ty nevies o nej nic ani o prirpavovanej nosnej traty v suvislosti s TNT-T17 ani o studii ZSR "Zeleznicna doprava v Bratislavskom uzle", ktora prave riesi to, co spominam... ?