Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pepke #93522:
Automaty udrziava myslim spolocnost Mikomat, cestovne poriadky si vylepuje sam DPB, ma na to ludi (viacero aj z tohto fora).. co sa tyka zastavok tak to neviem, to nech povie niekto mudrejsi, ale tipujem ze tiez DPB.
Reakcia na: Mikimaus #93516:
Samozrejme. Nemoze horiet vobec nic, iba Solaris. Dokonca aj ten najsambezpecnejsi Tambus horiet nemoze, to sa nam len zdalo, vsak oni su uplne bezpecne..
Kde zoženiem služobný cestovný poriadok MHD? ?
Reakcia na: Beus #93534:
Ako často sa kontrolujú spomínané karty? Pretože na Solarisoch pravidelne jazdia cez 70 z Apolla, preto ma to zaújma.
hoppusmark: Ikarus 435.18 nedokáže ísť na rovine 100 km/h z celkom prostého dôvodu - jeho sprevodovanie a konštrukcia motora (ktorou sú obmedzené maximálne otáčky) mu to jednoducho neumožňuje. Tá 80 už znie reálnejšie, ale je to ešte dosť na hranici fyzických možností.
Ďalším dôvodom na pochybnosti (aj o tej 80) je už spomínaná karta, na ktorú sa rýchlosť zapisuje, a máloktorý vodič by takto flagrantne porušoval 60-tku, ktorá je zakotvená v D1/3 (hoci by na danom úseku aj bola povolená vyššia rýchlosť) a riskoval tak svoje ťažko zarobené prémie 🙂
Tretia vec je, že na údaje tachometrov autobusov sa spoliehať nedá, ukazujú naozaj všelijako.
Takže naozaj to bol jedine tvoj subjektívny pocit z rozbitej cesty, vymlátených tlmičov a pouvoľňovaných častí interiéru 🙂
Reakcia na: qwix #93529:
Jo, a len tak mimochodom.... V Slovnafte byva/byval(?) dost casto vidiet ten prototypovy SOR hrbac 12 metrovy 4 dverovy, "vyrobeny v spolupraci s DPB"
Reakcia na: Valec #93530:
Tí predsa mozu ist 184 ?
Reakcia na: Peon #93528:
neviem otom ze by pristresky patrili magistratu ci MC. Su majetkom DPB. Teda mimo JCDecaux. Aj ked magistrat je vlastnikom DPB tak de facto pristresky patria magistratu. Ale v DPB mu patri vsetko...
Reakcia na: Allredo #93498:
Tak sa spýtam inak. Čo majú robiť dôchodcovia bývajúci v blízkosti zastávky Ekonomická univerzita? Majú chodiť pešo na Bulíkovú? A čo ak nevládzu?
Reakcia na: Peon #93513:
No, kedze v Slovnafte sa obcas pracovne vyskytnem, skusim Ti odpovedat na tvoje otazky. Nikdy som sa ale ich vnutropodnikovou dorpavou neviezol, lebo "moje" kancle sa nachadzaju hned v tych prvych budovach.

1./Cize - hned za vchodom do Slovnaftu je autobusove "nadrazicko" - normalne s oznacnikmi a cislami liniek (1-5 sa mi zda). Uz pristup na jednotlive nastupistia je za turniketom na cipove karty, cize sa vlastne nedostanes do busu kde nemas co hladat. Ako vyzera doprava dalej (v rafinernej casti) neviem, lebo som tam nikdy nebol a asi ani nikdy nebudem. Co som odpozoroval, tak doprava funguje vtedy kedy treba (zaciatky a konce zmien - inokedy to ani nema zmysel)
2./Nepotvrdene, ale vsetky linky jazdia vramci arealu Slovnaftu
3./Vnutropodnikovu dopravu vyuzivaju asi vsetci co ju potrebuju. Pozri, manageri, IT a ja neviem co sedia hned v tych budovach na zaciatku... Ale za nimi je este jedna vratnica za ktorou uz zacina rafinerka... Cize tu dopravu vyuzivaju ti, co pracuju v rafinerke + nejaky pomocny personal (hasici a pod.)
Reakcia na: pepke #93522:
+ Re #93525 Majo: Pokiaľ viem, tak automaty na cestovné lístky spravuje pre DPB firma Mikomat.

Servisné vozidlo si zvyknú niekedy aj na električkových koľajniciach odstaviť, ale to asi iba pri bežnej údržbe (t.j. výber tržby), lebo ani raz som nevidel, žeby kvôli nim mali električky prestoj. ?

A aj keď sa na toto nepýtaš, trolejové vedenie pre trolejbusy si DPB spravuje čiastočne sám a niekedy robí aj firma Elza. Električky neviem.

Čo sa zastávok (mimo JCDeaux) týka, tak to by som aj ja rád vedel. Niektoré tuším patria magistrátu a niektoré mestským častiam. Či si ich však oni aj spravujú neviem.
Reakcia na: Sanpedro #93518:
on to bude hlavne tým stavom ciest a vozového parku. Je jasné, že v autobuse po životnosti, ešte k tomu na rozbitých cestách, má človek o dosť horší pocit z jazdy ako v novom autobuse na kvalitných cestách..
Takže je možné, že vtedy po Novom moste ten bus nešiel tak rýchlo, ako sa zdalo mne, lenže v tom autobuse už všetko búchalo, praskalo, a neviem čo ešte.. Takže pocit z jazdy bol dosť zlý..
Reakcia na: Ámos #93524:
nevyrukujem, nemal som nič také, ani som sa nepozeral na tachometer, proste subjektívny pocit.. Ak mi nechceš veriť, tak mi never..
Reakcia na: pepke #93522:
Robí to DPB sám, má na to ľudí, vylepovačov CP robia aj niektorí priaznivci MHD...
Reakcia na: Mikimaus #93523:
stavim sa te teraz po tomto tvojom prispevku vyrukuje stym, ze GPS navigaciju skutocne mal..
Zmerat rychlost mohol pomocou odcitania z tachacu busu, alebo prenosnej gps navigacie 😃
zdravím
rád by som sa opýtal, kto robí servis pre DPB, ako automaty, strhnuté CP, poškodené zastávky (nemyslím JCDecaux) a pod. Má na to DPB svojich ľudí alebo sa to robí externe?
inak ich služby sa mi zdajú celkom rýchle, napr. nedávno som im v piatok neskoro večer poslal mailom oznámenie o chýbajúcej tabuli na CP na zastávke a v pondelok tam už bola nová ? i keď neviem či na môj podnet, možno to bola len náhoda - no tá tabuľa tam chýbala už dosť dávno ?
Reakcia na: hoppusmark01 #93517:
mas implantovane snimacie zariadenie, ktore ti dokaze zmerat rychlost pohybujucich sa objektov?
Reakcia na: Sanpedro #93518:
To sa vlkä sťažujú, aj keď jazdíte rýchlo? Nie aby boli radi, že sa do cieľa dostanú skôr...
Reakcia na: hoppusmark01 #93517:
Som zvedavý, akým akreditovaným meraním si na to prišiel...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.