Reakcia na: Sati #93553:
Pozri: ako príklad L78: keď prídeš naMuchovo Nám. máš 5 min: to je vyrovnanie emškania 4 min a čas na obrat (prejazd medzi výstupišťom a nástupišťom 1 min. Prestávka 0 min. Keď tam teda dojdeš na -5 a hneď aj odchádzaš, o žiadnu prestávku si neprišiel. Čiližská: napr. príchod :33, odchod :00, teda máš tam 27 min, z toho je: 4 minúty čas na vyraovnanie meškania. 2 minúty čas na obrat, teda z výstupnej zastávky cez to rozbité obratisko až na nástupnú zastávku. 3 minúty technologický čas: na prezretie voz, interiér, exteriér, príp. pozreť kolové šróby, nahustenosť pneumatík a neviem čo ešte uznáš za vhodné. Ostáva 18 minút - to je prestávka. Pokiaľ meškáš 7 minút na príchod na Čiližskú, prišiel si o čas na vyrovnanie meškania (na to určený) a o technologický čas, ale čas na obrat a prestávku máš v plnom trvaní, teda si neprišiel ani o sekundu. Môžem vysvetliť aj osobne dakedy ?
Ale ci maju aj nejake vyhody, to neviem, to snad napise niekto mudrejsi
Martin Fundárek
a) strhnúť volant doprava a riskovať stĺp,
b) strhnúť volant doľava a riskovať kolíziu s niekým úplne nezainteresovaným, ktorý ide v súbežnom pruhu alebo v protismere,
c) nestrhnúť vôbec a napáliť do debila pred sebou.
Ale nemáš čas na to, aby si si urobil SWOT a vybral najlepšie riešenie. Musíš reagovať v zlomku sekundy a to robíš nie podľa rozumu, ale inštinktívne. Vodič tohto busu inštiktívne strhol volant doprava - no a čo? Mne red časom skočil pred auto srnec zľava a keby som strhol doľava, čelne by som sa zrazil s protiidúcim vozidlom. Našťastie som len brzdil a tak som nezabil protiidúceho vodiča, ale len toho srnca.