barky:
Najlenivejsie elektricky v Bratislave, typ K2, prezyvany aj kachna ti v pohode vyslapu na Dlhe diely. Tieto elektricky maju navyssi púoveoleny sklon trate tusim 7%. Ale to je pri nasledovnych podmienkach:
- plna kachna
- tlaci pred sebou dalsiu pokazenu (prazdnu) kachnu
- za akychkolvek povezternostnych podmienok
Teda aj za dazda, pri plnej obsaditelnosti a este k tomu tlaceni rovnekej kachny by to mala vyjst. A teraz mi povedz, ako casto tlaci tramvaj tramvaj, este k tomu ze by brala ta co tlaci ludi??? To sa u nas nestava tak casto. Skor je to vynimocne, lebo ked voz tlaci voz, tak su zvycajne prazdne oba. Navyse pochybujem, ze by sa na Dlhe diely vypravovali tie najlenivejsie vozy co mame a ked, tak potom by sa dali upravit ako v Brne, kde su trakcne motory natrvalo zapojene paralelne a nie serioparalelne ako u nas. Spectre vie o com hovorim. Na Dlhe diely by sa pravdepodobne vypravovali vozy T6A5 spolu s linkou 9 Ruzinov - Obchodna - Tunel - Dlhe diely. Tie vozy to vyslapu uz uplne v pohode.
AD Linz:
Ja som sa tou drahou viezol a tusim ma stupanie 10 %. Ale to som bol este maly, takze si to moc nepamatam.
Najlenivejsie elektricky v Bratislave, typ K2, prezyvany aj kachna ti v pohode vyslapu na Dlhe diely. Tieto elektricky maju navyssi púoveoleny sklon trate tusim 7%. Ale to je pri nasledovnych podmienkach:
- plna kachna
- tlaci pred sebou dalsiu pokazenu (prazdnu) kachnu
- za akychkolvek povezternostnych podmienok
Teda aj za dazda, pri plnej obsaditelnosti a este k tomu tlaceni rovnekej kachny by to mala vyjst. A teraz mi povedz, ako casto tlaci tramvaj tramvaj, este k tomu ze by brala ta co tlaci ludi??? To sa u nas nestava tak casto. Skor je to vynimocne, lebo ked voz tlaci voz, tak su zvycajne prazdne oba. Navyse pochybujem, ze by sa na Dlhe diely vypravovali tie najlenivejsie vozy co mame a ked, tak potom by sa dali upravit ako v Brne, kde su trakcne motory natrvalo zapojene paralelne a nie serioparalelne ako u nas. Spectre vie o com hovorim. Na Dlhe diely by sa pravdepodobne vypravovali vozy T6A5 spolu s linkou 9 Ruzinov - Obchodna - Tunel - Dlhe diely. Tie vozy to vyslapu uz uplne v pohode.
AD Linz:
Ja som sa tou drahou viezol a tusim ma stupanie 10 %. Ale to som bol este maly, takze si to moc nepamatam.
J
si: mohli by sme stou elinou do P. skočiť za Ďurkovským podľa mňa tie voľby vyhrá aby čo to otom vedel. Proste mu dať niečo do hlavy aby ho potom tažšie presvedčili na metro. Mohli by sme isť ty ja a ten kto stebou robil ten projekt(neviem kto to bol)
Turbo: Za Romanom pojdem až o taký mesiac, dva lebo najprv musím rozbehnúť jedno verejnoprospešné občianske združenie, ktoré by sa malo starať o skrášľovanie BA a to za pomoci dobrovoľníkou. Nechcete sa niekto pridať? Povedal mi aj že s pánom Kovalčíkom sú priatelia ale to jeho hospodárenie je strašné, že sa stým bude musieť niečo spraviť.