Ide o obnovenie Bratislavského skrášlovacieho spolku. Ide oto že najprv sa treba dostať do povedomia ľudí aby sme mohli neskôr uchádzať sa o 1% z daní. A to tak, že budeme hľadať miesta v BA ktoré by sa dali nejak skrášliť a nájsť mecenáša, ktorý by to zafinancoval ale aj zobrať si do opatery nejaký menší park, napr. ten nad garážami alexia a sprístupniť ho. Všetko záleží od toho koľko nás bude a koľko dostaneme štartovné od inštitúcií. Ľ. Roman mi niečo prisľúbil. Ak bude dosť ľudí kt. si nájdu za mesiac 4 hod. voľného času pre svoje mesto tak sa bude dať spraviť toho veľa.
: No... tak s Tebou nemozem suhlasit. Vyhoda trolejbusu voci elektricke je: ako si uz spominal - dostane sa na miesta kam sa elektricka viest neda. Takych mame v Bratislave OBYVANYCH dost. Palisady a vyssie az po Patronku, YMCA a vyssie az po Kolibu a Kramare, Dlhe diely. Dalsia vyhoda je, ze sa mozu navsajom v pripade nehody, prekazky v ceste, poruchy OBIST. Rozhodne by nemali byt ako Ty pises vytlacene na periferiu mesta a byt len doplnkovou dopravou. Som zastanca elektriciek, ale nie fanatik (aj ked na nich jazdim
Tie by sa mali rozvijat rovnako ako elektricky a nahradit dalsie autobusove linky. HLAVNE (a to snad ako prve) na Zeleznu studnicku. Ako sorry, ale mam prirodu rad... A ak by neslo zaviest elektricky na Dlhe diely, rozhodne by tam mali ist trolejbusy.
.
CeCo