No ja to vzdavam... Clovek, co celu den v kuse necita tuto deiskusiu, ale ma work, NEMA sancu to sledovat a straca kontext. Presten asi sledovat diskusiu, nema to najmensi vyznam, kedze staci jeden den aby som necital a uz "nie som v obraze". To nie je kritika, ani staznost, ani nic take, ale len konstatovanie faktu.

Juro
1. OK suhlas
2. Konecna bola v centre mesta a trat isla na spolocnom telese s elektrickovou tratou. Mala rozchod 1435 mm a elektricka 1000 mm, takze to bolo riesene kolajovou spletou.
3. To neznamena ze ked neboli elektrifikovane trate u nas, tak neboli inde? A co trate v Nemecku a Svajciarsku,atd..
Ide len o to ako to kto nazyva. Elektricka je podla mna vozidlo MHD a to tzv "viednska elektricka" nebola. Bola to elektricka zeleznica a kedze isla az do centra BA a ako spravne uvadzas v okoli neboli elektrifikovane trate tak sa pre nu vo verejnosti vzil nazov "elektricka".