Pri pohlade na BUSE tabulu na Nmoste ma napadlo:
V Prahe davaju do prevadzky JCDeaux, DP Praha a este ktosi podobny system, ale zmesti sa pod strechu zastavky a ukazuje casy aj s odhylkami /zacpy.../ - cize aktualne odchody. Tak som sa na to bol pozriet a CUDUJ SA SVETE, LINKA 18, KTORA PRICHADZALA NA ZASTAVKU MALA PODLA TABULE ODCHOD O 9 MIN A LINKA 22, KTORA PRISLA O 2 MIN NATO(nie sevatl. al), MALA IST PODLA TABULE AZ O 10 MIN... maju este co robit...
Inac, v Prahe maju paku na prehadzovanie vyhybiek vonku vedla predneho spriahadla, nie vo vnutri vozidla...
SKUSKA XSICHTOV
:-o :-0
V Prahe davaju do prevadzky JCDeaux, DP Praha a este ktosi podobny system, ale zmesti sa pod strechu zastavky a ukazuje casy aj s odhylkami /zacpy.../ - cize aktualne odchody. Tak som sa na to bol pozriet a CUDUJ SA SVETE, LINKA 18, KTORA PRICHADZALA NA ZASTAVKU MALA PODLA TABULE ODCHOD O 9 MIN A LINKA 22, KTORA PRISLA O 2 MIN NATO(nie sevatl. al), MALA IST PODLA TABULE AZ O 10 MIN... maju este co robit...
Inac, v Prahe maju paku na prehadzovanie vyhybiek vonku vedla predneho spriahadla, nie vo vnutri vozidla...
SKUSKA XSICHTOV

Juro
1. OK suhlas
2. Konecna bola v centre mesta a trat isla na spolocnom telese s elektrickovou tratou. Mala rozchod 1435 mm a elektricka 1000 mm, takze to bolo riesene kolajovou spletou.
3. To neznamena ze ked neboli elektrifikovane trate u nas, tak neboli inde? A co trate v Nemecku a Svajciarsku,atd..
Ide len o to ako to kto nazyva. Elektricka je podla mna vozidlo MHD a to tzv "viednska elektricka" nebola. Bola to elektricka zeleznica a kedze isla az do centra BA a ako spravne uvadzas v okoli neboli elektrifikovane trate tak sa pre nu vo verejnosti vzil nazov "elektricka".