Reakcia na: Zvero #90650:
Prosím, ak hovoríš, že niečo je "strašne drahé", chcel by som vidieť podrobný rozpis a rozbor nákladov, kritériá, porovnanie, a potom sa môžeme o tom baviť.Brzdenie pred "každou výhybkou alebo krížením" samozrejme nie je nutné, pokiaľ sú oné výhybky a kríženia riadne urobené a pokiaľ vodiči vedia, že môžu cez ne jazdiť aj inak ako 15 km/h.
A tieto teórie že "hlavná radiála nech zostane naftová", ktoré v istej podobe hlásajú aj niektoré "osvietené" ? kruhy v DPB, sú nezmyslom, pretože práveže čím je sieť väčšia a viac využívaná, jej prevádzka je menej nákladná. A myslím, že prínos k ekológii na hlavných dopravných tepnách v meste je nezanedbateľný... Taktiež si dovolím tvrdiť, že aj v miernych kopcoch alebo rovno aj na rovinatej ceste má trolejbus v mestskej premávke vhodnejšie jazdné vlastnosti ako autobus.
Peon
Vie niekto aké obchodné centrum sa stavia pri zastávke "Brodná" a kedy by malo byť otvorené?
Som rozmýšlal minule, že čo to tam idú stavať, ale obchodné centrum mi nenapadlo. Hlavne preto, že Ružinov relatívne neďaleko odtiaľ nemá zatiaľ náhradu za zbúrané NC Jadran a Astoria Palace na mieste OD Ružinov sa tiež ešte nečrtá (a to už rok mala byť v prevádzke pokiaľ viem)... Tak myslím, že tieto dve spomínané by sa mali prednostne riešiť.
Pri zastávke "Brodná" je predsa OD Kocka, ktorý by si však podľa mňa (tak ako aj viaceré iné sídliskové "obchodné centrá" v Bratislave) zaslúžil rekonštrukciu na spôsob OD Saratov alebo OC Hron. ☺
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=27369&idt=u&idg=2811&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=