Reakcia na: Ámos #90581:
No, skratit, ale neviem ako by sa tie vozy otacali a kde, hlavna stanica to by sa snad dalo, ale jelacicova - tam boli problemy, zimak - neviem si predstavit obrat, ked tam uz teraz sachuje 212, asi k tomu trnavskemu by to bolo najrealnejsie, tym padom vsak pripravujeme vodicov o pauzy na druhej konecnej (ako na L34). Co sa tyka inak jazdy z Avionu, no neviem, ja ked som isiel odtial (tak poobede a vecer) tak bola 63 celkom slusne plna, vzduch bol v mensine... a 204 by celkom urcite zniesla klbak

No a k 92-ke, tu linku v smere do L.A. vyuzijem sem-tam aj ja. Je prazdnejsia ale ludi je tam urcite vzdy viac ako 15. Z tahanim cez DNV suhlasim, Lamac by ziskal konecne plnohodnotne PRIAME spojenie do SIDLISKA.
fobust
Po včerajšej testovacej jazde, ktorá dopadla k mojej spokojnosti, som sa rozhodol pre litrovú verziu. Nie že by 0.8 bola nejako extra lenivá, lenže práve na tom predbiehaní by som to už cítil. Spark má oproti Matizu iný stály prevod, trochu viac do rýchla. Každopádne plánujem jazdiť trasu DNV - Petržalka - Most Apollo po obchvate a pri rýchlostiach 80 až 90 km/h bude litrový motor nielen tichší (vďaka iným prevodom 4. a 5. stupňa) ale viem si predstaviť že by aj išiel aj hospodárnejšie .Však Fóbie 1.2 HTP žerú viac ako 1.4 MPI. Detto pri správnej technike jazdy žerie 1.6 menej ako 1.4 (samozrejme pri adekvátne veľkom a ťažkom aute). Takže volím liter, v sobotu idem odniesť zálohu a dohodnúť všetky detaily.